וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לברצלונה חסרה חתיכה בפאזל"

המאמן לשעבר בטוח: "צריכים שחקן נוסף בחלק האחורי". פלגריני: "אני לא חושב שהאוהדים רוצים שנשחק כמו בארסה"

מי שלא התרגש מזכייתה של ברצלונה בסופר קאפ אמש (ראשון) אחרי 0:3 על אתלטיק בילבאו ובטוח שהיא צריכה חיזוק נוסף, הוא מאמנה לשעבר ואחד מיקירי העיר, יוהאן קרויף. "יש עדיין חתיכה חסרה - שחקן הגנה או קשר אחורי נוסף", הסביר כדורגלן העבר ההולנדי בעיתון 'ספורט' הקטלאני.

כשנשאל לגבי החלפתו של סמואל אטו בזלאטן איברהימוביץ', השיב: "שינוי זה טוב. אטו נתן הרבה לברצלונה והיו לו שנים גדולות, אבל קשה לשמור על אותה רמה שנה אחרי שנה. עכשיו מגיע שחקן כמו זלאטן עם כל ההתלהבות הדרושה, ורוצה להוכיח שהוא הטוב מכולם. השינוי הוא טוב מאוד".

קרויף החמיא גם למדיניות שיתוף הצעירים של הקבוצה ואמר: "תמיד תמכתי במחלקת הנוער. הם עושים את העבודה כשאין עליהם את האחריות להוביל. בשביל זה צריך לשים לידם שחקנים כמו אטו, רונאלדיניו או איברהימוביץ' שאותם צריך לקנות".

פלגריני: "קאקה הוא סופרסטאר"

פחות משבוע לפני שריקת הפתיחה של העונה החדשה בספרד, התפנה מנואל פלגריני, מאמנה החדש של ריאל מדריד, להתייחס לציפיות הגדולות מהגלאקטיקוס ולשאר הסוגיות הבוערות, במרכזן הקפטן ראול. "כמו כל אחד אחר, גם ראול יכול להישאר מחוץ להרכב פעמים רבות, אך הוא יבין זאת", הסביר המאמן הצ'יליאני בראיון ל'מארקה'.

פלגריני חשף גם את הדרך להוציא את המיטב מהכוכבים החדשים שלו, כריסטיאנו רונאלדו וקאקה. "העמדה הטובה ביותר עבור רונאלדו היא לא באגפים אלא בכל מקום על המגרש", אמר. "באשר לקאקה, הוא סופרסטאר. זה שחקן שיכול לשנות את קצב המשחק ואת הקבוצה".

למרות הכוכבים הגדולים, פלגריני לא חושב שהקבוצה שלו תחקה את סגנון המשחק של ברצלונה. "טיקי טאקה? אני לא חושב שבברנבאו ירצו סגנון משחק דומה לזה של ברצלונה. הם רוצים סגנון משחק ישיר ומהיר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully