וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: לוז ייעדר שלושה שבועות

24.8.2009 / 16:05

הקשר סובל ממתיחה בשריר הירך וישוב לאחר פגרת הנבחרת. גם סוארס פצוע, אבל קובאצ'ביץ ואיילי יהיו בסגל מול הפועל ב"ש

בן לוז, קשרה של הפועל רמת גן, צפוי להיעדר כשלושה שבועות ויחזור לפעילות מלאה רק לאחר פגרת הנבחרת בחודש ספטמבר. לוז שסוחב בשבועות האחרונים מתיחה בשריר הירך ברגלו, חש כאבים במשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה ואף הוחלף במחצית הראשונה. לאחר בדיקה שעבר הקשר החליט ד"ר קובי רוזנברגר, רופא הקבוצה ואורתופד בבית החולים איכילוב שלוז זקוק למנוחה מוחלטת וטיפולים.

גם הקשר וויליאם סוארס צפוי להיעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל באר שבע, לאחר שהתברר כי הוא סובל מקרע זעיר ברצועת הברך. סוארס שנפצע לפני שבוע וחצי במשחק מול מכבי תל אביב בוינטר, טופל הן בטיפול רפואי והן בטיפול אלטרנטיבי ובקבוצה ינסו כעת להכשירו למשחק. חזרתו של הקשר תלויה בהליך החלמתו ונכון לעכשיו ההערכה היא כי הוא לא יהיה כשיר לשבת.

מי שכן אמורים לחזור לסגל של המאמן יובל נעים הם שני שחקני הרכש, הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ והחלוץ מחוף השנהב סרג' איילי. קובצ'ביץ' החלים כמעט לחלוטין מהקרע החלקי בשריר הירך האחורי והוא כבר עורך אימונים מלאים עם חבריו לקבוצה. קובצ'ביץ' שנפגע במהלך אימוני ההכנה בקיץ, צפוי להיכלל לראשונה העונה בסגל השחקנים במשחק מול באר שבע. גם איילי החלים מהמתיחה ברגלו והוא כשיר לשחק.

בני חדד סיים לרצות עונש הרחקה וגם הוא יעמוד לרשותו של המאמן נעים בהתמודדות מול העולה מהדרום. המשחק יערך ביום שבת, בשעה 19:00 באיצטדיון וינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully