וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר רפס קרוב לסיכום בבני יהודה

24.8.2009 / 15:40

הזהובים רוצים לחזק את הסגל, והראשון שאמור להצטרף הוא חלוץ הכח עמידר בעונה החולפת. שביעות רצון מהתיקו באשדוד

בבני יהודה העדיפו היום (שני) שלא להתייחס לפרשת שיתופו שלא כחוק של בלמה המוצהב של מ.ס. אשדוד, ישראל ראש, אמש במשחק בין שתי הקבוצות (1:1). בקבוצה מאמינים כי ההתאחדות ומוסדותיה השונים ידעו כיצד לטפל בפרשה והעדיפו שלא להתייחס למקרה עד שלא תתקבל פסיקת בית הדין המשמעתי בעניין.

בתוך כך הוחלט במועדון כי יעשו מאמצים לחזק את סגל השחקנים הקצר לקראת המשך הליגה וזאת בלי קשר לתוצאת משחק הגומלין מול איינדהובן ביום חמישי הקרוב. הראשון שצפוי להגיע לשכונה הוא החלוץ עומר רפס, ששיחק בעונה שעברה בהכח עמידר רמת גן. רפס שוחח בימים האחרונים עם ראשי המועדון וסיכם את תנאיו באופן כמעט סופי והוא אמור להצטרף רשמית אחרי חזרתה של הקבוצה מהנסיעה לגומלין בהולנד. בשלב זה נותר לסגור את תנאי העברתו של השחקן מהכח עמידר לבני יהודה, אולם בסביבתו של השחקן מאמינים כי ביומיים הקרובים ייפתרו כל הבעיות וכבר ביום שישי יחתום רפס על חוזה רשמי וייצטרף למדים הזהובים.

בנוסף לצירופו של רפס, מחפשים בצוות המקצועי שחקן נוסף לחיזוק אגף ימין של הקישור, במשבצת בה שיחק תמיר כחלון ששב למכבי תל אביב. בשלב זה לא ברור אם זה יהיה זר חמישי או שחקן ישראלי שיימצא פנוי בשוק השחקנים אולם הכוונה היא להתחזק בכל מקרה כבר בשבועות הקרובים.

בחלק המקצועי הביעו אתמול גורמים במועדון שביעות רצון מן התוצאה שהושגה ובמיוחד מכיבוש שער השיוויון של ג'ורג' אמסיס בסיום המשחק. "אף פעם אי אפשר להיות מאוכזבים כשמבקיעים בדקה ה-90 ", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "בסך הכל זו תוצאה שמשקפת את הזדמנויות הכיבוש לשתי הקבוצות במשחק. להוציא תיקו במגרש לא קל כמו באשדוד זה בסדר גמור, הרבה קבוצות יאבדו כאן נקודות העונה וצריך גם לזכור את מצב העייפות של השחקנים שהשקיעו מעל ומעבר גם ביום חמישי מול איינדהובן וגם אתמול באשדוד", אמר הגורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully