וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאורן: "מאוד רוצה לחתום במכבי ת"א"

24.8.2009 / 16:07

מגן העבר של ארסנל ופורטסמות התראיין ל'אס' הספרדי ודיבר על רצונו לסגור בשורות הצהובים: "הגעתי למועדון רציני ומקצועי"

הסיפור הגדול במכבי תל אביב בימים האחרונים ממשיך להיות סביב לאורן, המגן הקמרוני שנבחן בקבוצה. כזכור, מגן העבר של ארסנל ופורטסמות נבחן בשורות הצהובים בימים האחרונים, כשאמש (ראשון) ערך המגן הקמרוני את האימון הראשון במדים הצהובים לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, ומהצוות המקצועי של הקבוצה נמסר כי הוא נראה טוב, אם כי מעט חלוד. מנג'ר הצהובים, אבי נמני, אמר בשבת: "אין ספק שהעבר שלו הוא יוצא מן הכלל, אבל יש לנו אחריות לבדוק באיזה מצב הוא נמצא כי הוא לא שיחק בשנה וחצי האחרונות ואני לא יודע מה מצבו. נראה אותו באימונים ולאחר מכן נקבל החלטה".

היום, בראיון ל'אס' הספרדי, עושה רושם שגם לאורן עצמו מבסוט מארץ הקודש ומהאפשרות לחתום במכבי תל אביב. "אני מקווה שהכל יוסדר בהקדם מכיוון שאני מאוד רוצה לחתום במכבי תל אביב ולהתחיל שלב חדש בישראל. מתייחסים אלי מצוין, והגעתי למועדון מאוד רציני ומקצועי עם אווירה נהדרת בתוכו". מחר אמור לאורן ליטול חלק במשחק האימון של מכבי תל אביב נגד הפועל ראשון לציון, בהזדמנות נוספת עבור אבי נמני לבחון את המגן.

למרות רצונו של לאורן לחתום בשורות הצהובים וההתלהבות של אנשי הקבוצה מהשם הגדול, במועדון עדיין מתעקשים שהשחקן יעבור בדיקות רפואיות מקיפות, וההערכה כרגע היא שלאורן אינו כשיר ב-100%, ומצב העניינים הנוכחי לא נראה שיצורף לקבוצה.

באם יחתום, מדובר יהיה באחד הזרים המרשימים שנוחתים בישראל. לאורן הספיק לעבור בין היתר בסביליה, לבאנטה ומאיורקה. בקיץ 2000 נרכש על ידי ארסנל תמורת 7.2 מיליון ליש"ט. בקיץ 2007 נמכר לפורטסמות, אך בעונה שעברה רשם הופעה אחת כמחליף. הרזומה העשיר שלו כולל שתי אליפויות עם ארסנל, זכייה בגביע האנגלי עם פורטסמות ומדליית זהב בסידני עם נבחרת קמרון, בה שותף גם בשני מונדיאלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully