וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו קרטלו מועמד להצטרף לאשדוד

24.8.2009 / 20:50

הקשר הקרואטי של נ.ק. זאגרב עשוי להגיע לישראל בימים הקרובים. ננאד בגוביץ' הרשים מול הנוער ויוחתם ככל הנראה

יממה לאחר התיקו 1:1 מול בני יהודה בפתיחת ליגת העל, קיימה היום מ.ס. אשדוד משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון, אותו ניצחה 0:2. במשחק בחנה הקבוצה את ננאד בגוביץ' הסרבי בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה בליגה הרוסית בקבוצת לוך אנרגי ולדאיווסטוק והגיע בהמלצת השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ'. בגוביץ', עליו אמרו באשדוד עוד לפני כן כי הוא "שחקן-שחקן", הרשים במשחק והוא ככל הנראה יוחתם לאחר שיעבור בדיקות רפואיות מקיפות

בגוביץ', קשר גבוה, חסון ומהיר, מיועד לתפקיד הפליימייקר במרכז המגרש, כאשר למאמן יוסי מזרחי הספיק אימון אחד בכדי להתרשם מאוד מהשחקן ולבקש מראשי הקבוצה להחתימו באופן מיידי. המשחק מול הנוער הקנה לו חותמת נוספת. גם הניגרי אדוואלה ווהאב נבחן, אך הוא התקשה להותיר את חותמו.

קשר נוסף שעשוי להצטרף לקבוצה הוא מרקו קרטלו, שחקנה בן ה-28 של נ.ק. זאגרב, שיכול לשחק גם בעמדת הבלם. קרטלו כיכב לפני כן בקבוצת שיבניק, ובעקבות יכולתו נרכש ב-2007 על ידי הקבוצה מזאגרב, במדיה רשם 31 משחקים וכבש שלושה שערים בשתי עונות.

אמש בתום המשחק אמר המאמן מזרחי לגבי הקישור: "זה קצת שונה בלי דוד רביבו ויוסי אופיר, שהם שחקני מפתח שעזבו אותנו. אמנם חסרה לנו הנעת כדור טובה, אבל יש לנו הרבה משמעת ואני מקווה שנלמד לעשות את הנעת הכדור שאני אוהב. אנחנו עוד צריכים להתחזק בשני שחקנים לפחות".

ישראל ראש שותף למרות עונש צהובים

שוב זה קורה. ליתר דיוק, בפעם השלישית בחודש האחרון שחקן מליגת העל משותף במשחק על שהוא סוחב עונש צהובים שהיה אמור לגרור הרחקה. לאחר ערן לוי מהפועל חיפה ואחמד סבע ממכבי נתניה, הפעם הגיע תורו של ישראל ראש, בלם מ.ס. אשדוד.

הבוקר (שני) התברר כי לחובתו של ראש עומדים תשעה כרטיסים צהובים מהעונה שעברה. מההתאחדות נמסר כי כל הקבוצות קיבלו ערב פתיחת העונה פקס ובו פירוט של השחקנים שאינם מורשים לשחק. בנוסף, נשלח ב-20.8 פקס ובו הודעה על כך שעל הקבוצות לבדוק גם שחקנים שעברו מקבוצה אחת לקבוצה אחרת (לחצו להגדלה).

"בעקבות מספר תקלות של קבוצות, אנו מוצאים לנכון לשוב ולהעביר אליכם בשנית לפני מחזור הפתיחה של הליגה את רשמית השחקנים המורחקים בגין צבירת כרטיסים אדומים, צהובים ובתי הדין במסגרות השונות", כך נכתב במכתב שנשלח מההתאחדות לקבוצות.

עוד נרשם במכתב: "הנכם יכולים למצוא את השחקנים שצברו עונש בכל הקבוצות (לרבות שחקנים ממחלקות הנוער השונות). נא חזרו ובדקו את כל השחקנים הרשומים בקבוצותכם, גם במידה ועונש ההרחקה נרשם לחובתם בקבוצה אחרת".

למרות המכתב המפורט, ראש פתח בכל זאת בהרכב של אשדוד, שסיימה ב-1:1 עם בני יהודה אמש. באשדוד מסרו כי בעת קבלת הפקסים מההתאחדות הופיע שמו של ישראל ראש כשחקן הכח עמידר רמת גן, לכן שיתופו במשחק היה בתום לב. למרות זאת, ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי תעמיד לדין את השחקן וכן את הקבוצה.

עדכון ראשון 24/8 11:08
עדכון אחרון 24/8 20:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully