וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס עלול להחמיץ את מנצ'סטר יונייטד

קפטן ארסנל סובל מפציעה, וייתכן שייעדר עד שלושה שבועות. באברטון זועמים על לסקוט, מויס: "הגישה של הייתה שלילית"

אחרי הפתיחה המצוינת של ארסנל בליגה, קיבלה הקבוצה בשורה רעה בדמות העובדה כי הקפטן שלה ססק פברגאס עלול להיעדר כנראה מהעימות הגדול של הקבוצה נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שבת הבא עקב פציעה בשריר הירך האחורי.

פברגאס הוחלף במחצית הניצחון הגדול 1:4 על פורטסמות באמירויות, ובמועדון חוששים שהוא עלול להיות מחוץ למגרשים לתקופה של עד כשלושה שבועות.

"לססק יש בעיה בשריר הירך האחורי", אמר מאמן התותחנים ארסן ונגר. "הוא ייעדר בוודאות ממשחק הגומלין שלנו נגד סלטיק בפלייאוף ליגת האלופות".

מויס זועם על לסקוט

נראה שמעברו של ג'וליאן לסקוט ממשיך להעסיק את אברטון לא מעט. כזכור, הבלם האנגלי הבינלאומי השלים את מעברו אמש (ראשון) למנצ'סטר סיטי תמורת סכום של כ-24 מיליון ליש"ט וחתם בקבוצה. באברטון לא סולחים כל כך מהר ללסקוט על התקופה האחרונה בה עשה קולות של חוסר שביעות רצון מהעובדה שהטופיס לא הסכים לשחררו תחילה לסיטי.

"הגישה שלו הייתה שלילית מאוד", אמר עליו מאמן הכחולים דייויד מויס, "והייתה לכך השפעה מכרעת למה נטינו לשחרר אותו. היינו מעדיפים אם הוא היה נשאר, אבל אם שחקן מתנהג בצורה בה הוא נהג, לא הייתה לנו ברירה אלא להיפרד ממנו.

"אפשר היה לראות את ההשפעה של הדברים הללו בשבוע שעבר. אני חושב שהייתה לו השפעה גדולה מאחורי הקלעים", אמר ולא ייסף מויס, שהתייחס ככל הנראה לתבוסה הקשה של הכחולים לארסנל בגודיסון פארק. לסקוט לא נכלל אמש (ראשון) בהפסד החוץ לבארנלי, כך שהמשחק האחרון שלו במדי הכחולים ייזכר לדראון עולם בעקבות ההשפלה הביתית עם ה-6:1 של התותחנים.

אברטון כבר מחפשת אחר חיזוק ומישהו שיחליף את לסקוט במרכז ההגנה, כשאחד המועמדים שעלה הוא סטיבן טיילור מניוקאסל, עימו פצחה כבר אברטון במגעים. מויס לא הסתיר את רצונו להתחזק. "הייתי רוצה עוד ארבעה שחקנים לסגל, אם זה אפשרי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully