וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ההצלחה של עמרי כספי: מרפקים

הפורוורד, כמו גם צביקה שרף ומיקי ברקוביץ', התראיינו ל'סקרמנטו בי' וניסו להסביר כיצד הפך לישראלי הראשון ב-NBA

לא בפעם הראשונה, מתעסקת הבוקר (שני) התקשורת בסקרמנטו בשחקנה החדש של הקינגס, עמרי כספי. עד עכשיו התראיין הישראלי מספר פעמים לעיתונים המקומיים, אלא שהבוקר, החליט ה'סקרמנטו בי', העיתון המוביל בעיר, לערוך כתבה הסוקרת את הבחירה של כספי בדראפט, ואת כל מה שמסביבה, תוך שכתבת העיתון, איילין ווייזין, מבלה מספר ימים בישראל ומצטטת בין היתר את מאמן הנבחרת, צביקה שרף, עודד קטש, וכן את מיקי ברקוביץ'.

"היו לנו שחקנים טובים אחרים שניסו להגיע ל-NBA, וכולם היו חבר'ה טובים. אולי טובים מדי", אמר שרף, "אלא שלא היו להם את המרפקים. אולי לעמרי יש את המרפקים". ברקוביץ' חלק את התקווה, וסיפר כיצד ערב הדראפט ההיסטורי השפיע עליו: "כששמעתי את דייויד סטרן אומר: 'בבחירה ה-23 הסקרמנטו בוחרים את עמרי כספי', הגוף שלי רעד. ממש רעד".

כעת, המשימה של כספי היא להוכיח שמקומו אכן בליגה הטובה בעולם. הבחירה עצמה, גם הוא יודע, לא מספיקה. כדי לעשות כך, הפורוורד יצטרך לשפר מספר אלמנטים במשחק שלו, בין השאר את הקליעה מבחוץ. "צביקה שרף תמיד אמר לי, 'אם אתה רוצה להיות קלעי מצוין, תסתכל על פז'ה סטויאקוביץ'", אמר כספי. סטויאקוביץ', כזכור, שיחק אצל שרף ביוון לפני שעבר לקינגס בעצמו.

לכשנשאל על החוויה שהיתה שלו עם הקבוצה בליגת הקיץ, השיב הישראלי הראשון ב-NBA: "היה מצוין, היו חבר'ה מצוינים. ג'ייסון תומפסון ודונטה גרין עקצו אותי. הם אמרו שאני סלבריטי בישראל, הם רוצים לבוא ולבקר אותי, לפגוש את כל הבחורות". כספי התייחס לאחר מכן לתקרית שהיתה לו במחנה קדם-הדראפט, אז גרם לפורוורד גונזגה ובחירת הדראפט של דטרויט, אוסטין דיי, לטיפול רפואי בבית החולים.

"זה רק היה קצת קצת דם. כשאנחנו צעירים, כולם אומרים לנו: 'אתם לא הולכים להיות השחקנים המוכשרים או הגבוהים יותר, כמו הסרבים והקרואטים. אנחנו חייבים להביא משהו אקסטרה, ללכת עם החבלות. זה אני", הסביר כספי את האגרסיביות שמאפיינת את המשחק שלו. את מילות הסיכום של הכתבה מספק מיקי ברקוביץ', שנכשל איפה שכספי הצליח. "כולנו גאים בו", אמר שחקן העבר, "הוא יחיה את החלום בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully