וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "לא באים להפסיד, זה לא האופי של הנבחרת"

24.8.2009 / 7:10

נבחרת ישראל המריאה לספרד, שם תקיים מספר משחקי אימון. בוסאני: "חשוב מאוד ששחקנים ירגישו את הרמה הגבוהה ביותר"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל בכדורסל המריאה הבוקר (שני) לספרד שם תקיים שלושה משחקי אימון ומחנה אימון קצר. ישראל תתמודד מחר מול נבחרת פולין בסרגוסה, אותה מאמן מולי קצורין, ויום לאחר מכן תפגוש את ספרד, המחזיקה בתואר אלופת העולם, סגנית אלופת אירופה ומחזיקת מדליית הכסף מהמשחקים האולימפיים. לאחר מכן תקיים הנבחרת שלושה ימי אימון מרוכזים וביום ראשון תשחק פעם נוספת מול ספרד במורסיה. מי שלא יצאו למסע הם אורי קוקיה ויוגב אוחיון הפצוע. מורן רוט שלא התאמן באימון הערב של יום ראשון עקב סיבות אישיות, יצא וישתתף בטורניר ההכנה.

"זה טורניר חשוב, אבל הכי חשוב זה האליפות", אמר לפני ההמראה עוזר המאמן רוני בוסאני. "יש לנו משחקי אימון חזקים וטובים, כולל סוג של מחנה אימון שזה חשוב לא פחות. אנחנו צריכים לכוון את הדברים האחרונים. אי אפשר לדעת מה יהיה במשחק מול ספרד, חשוב מאוד ששחקנים ירגישו את הרמה הגבוהה ביותר, כי השחקנים שלנו גם ברמה הגבוהה ביותר, הם פוגשים את השחקנים האלה בכל עונה. חשוב שהם ירגישו את האגרסיביות הזאת". על קביעת הסגל הסופי הוסיף בוסאני: "אין הרבה זמן עד לאליפות, יש לנו את השחקנים שהם הולכים איתנו, אבל עדיין יש התלבטויות כאלה או אחרות. בנבחרת נמצאים השחקנים הכי טובים בארץ. נקבע את הסגל הסופי בערך שבוע לפני האליפות".

ליאור אליהו, שישחק בעונה הקרובה בקאחה לבוראל, לשעבר טאו ויטוריה, לא התרגש מדי לקראת הנסיעה: "אפשר להסכים שנבחרת ספרד היא הכי טובה באירופה כרגע. אנחנו לא באים להפסיד, זה לא האופי של הנבחרת. נבוא לעשות מה שאנחנו יכולים. זו לא הרגשה מיוחדת מבחינתי, אני מכיר את השחקנים האלה כבר. זה ברור שככל שאני יותר שנים בנבחרת יש לי יותר אחריות, אבל אני משתדל לא להתעסק בעצמי. זאת נסיעה קריטית, בתום השבוע הזה יהיה יותר קל לאמוד איפה אנחנו נמצאים".

"הטורניר הזה הוא באמת האחרון שלנו לקראת האליפות, אפשר לראות את ההתקדמות שלנו ממחנה למחנה, ואני מאוד מקווה שנמשיך, יש עוד על מה לעבוד, אנחנו בדרך הנכונה", אמר עידו קוז'יקרו הותיק שכבר טעם ניצחון על ספרד באליפות אירופה. "אין ספק שספרד היא הכי טובה בעולם מלבד הדרים טים, וזה יהיה מבחן קשה עבורינו, אבל לפעמים זה טוב לבדוק את עצמך מול הטובים ביותר. זה יכול ללמד אותנו על החסרונות שלנו או על היתרונות שלנו. זה טורניר אימון ולא צריך להסיק את המסקנות מהטורניר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully