וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פתחה פער על ריאל מדריד

אלופת אירופה הניפה את התואר הראשון לעונה, לאחר שהביסה בגומלין הסופרקאפ הספרדי 0:3 את אתלטיק בילבאו

העונה בליגה הספרדית תחל בשבוע הבא, אז יסתערו ריאל מדריד וברצלונה על התואר החשוב בספרד, אולם עוד לפני כן זכתה בארסה להניף הלילה (בין ראשון לשני) את גביע הסופרקאפ הספרדי לעונת 2009. אלופת אירופה הביסה בקאמפ נואו את פיינליסטית הגביע הספרדי, אתלטיק בילבאו, 0:3, ובכך השלימה עליה ניצחון כפול, לאחר שגברה עליה 1:2 במשחק הראשון בין הקבוצות בסן מאמס. בארסה השוותה את מספר הזכיות בסופרקאפ לזה של ריאל מדריד ולשתיהן יש כעת שמונה זכיות.

הקבוצה של פפ גווארדיולה קצת התקשתה במחצית הראשונה, אבל חמש דקות בתוך המחצית השנייה היה זה, מי אם לא לאו מסי, שכבש את השער הראשון. 18 דקות לאחר מכן הארגנטינאי הרשית בפנדל את השני לטובת קבוצתו.

בדקה ה-72 טעות בהגנת בילבאו הביאה את בוז'אן קרקיץ', שנכנס כמה דקות ספורות קודם לכן, לחטוף את הכדור. החלוץ נטה לזלזל כשהשתהה עם הכדור ליד השער ולא גלגל אותו היישר פנימה. על דברים כאלה גווארדיולה צריף לנזוף בשחקנו הצעיר, כי גם בכדורגל ובטח כשקבוצה אחת מובסת, צריך עדיין לדעת לשמור על כבודו של היריב.

ברצלונה פותחת את העונה שלה ברגל ימין, ועם פור קטן שכולל את גביע הסופרקאפ, על ריאל מדריד. אנחנו נמשיך לספור את הדקות לקראת מחזור הפתיחה של אחת הליגות המרתקות ביותר, אז יחלו בעימות הגדול קאקה ורונאלדו מצד אחד מול מסי ואיברהימוביץ' מן העבר השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully