וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הובטח לי שעטר יישאר בבני יהודה"

23.8.2009 / 22:21

מאמן הזהובים התייחס לפרסומים כאילו אמור החלוץ לעזוב לחיפה. "זו חשיבה של מועדון קטן". אשדוד בוחנת קשר ניגרי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורגל לעונת 2009/10 נמשך הערב (ראשון) עם משחקן של מ.ס. אשדוד ובני יהודה, שנפרדו ב-1:1. אחרי מחצית ראשונה לא מלהיבה במיוחד, העלה דימיטאר מקרייב את הקבוצה של יוסי מזרחי ליתרון (68). אשדוד הייתה קרובה לשלוש נקודות, אבל ג'ורג' אמסיס, שנכנס כמחליף בדקה ה-80, עשה צדק במשחק, כשאיזן דקה לסיום וחילק את הנקודות.

גיא לוזון: "יש לנו סיכוי נגד איינדהובן"

בבני יהודה שררה שביעות רצון בסיומו של המשחק מהתיקו, זאת לאחר המאמץ הרב שהושקע על ידי השחקנים גם במשחק זה וגם לפני שלושה ימים במשחק נגד פ.ס.וו. איינדהובן במשחק הראשון של פלייאוף ליגה האירופית. "זו תוצאה מצוינת, הרבה קבוצות יאבדו כאן נקודות", אמר גורם במועדון.

מאמן הקבוצה בני יהודה גיא לוזון אמר בסיומו של המשחק: "ברור שאני מרוצה שהשוונו. לפני כן היינו שווים גול או שניים. לא כבשנו ושילמנו, ואני שמח שהצלחנו להחזיר.

"בני יהודה עבדה מאוד קשה ביום חמישי נגד פ.ס.וו. איינדהובן", הוסיף המאמן. "הסגל שלנו לא מספיק רחב כדי לעשות רוטציה. הם עבדו קשה גם מול אשדוד שהיא קבוצה מצוינת, ולחזור בסוף המשחק ככה, מגיע להם כל הכבוד".

על המשחק מול איינדהובן אמר לוזון: "סיכויים תמיד יש, כי אם לא היו, היינו מבקשים מאופ"א ניצחון טכני. ננסה לעשות סנסציה ולקבל כרטיס לשלב הבתים".

לוזון התייחס לחלוץ הקבוצה אלירן ועטר ושאלת הישארותו בקבוצה מהשכונה, ואמר: "לי הובטח זה שהוא שחקן בני יהודה לכל דבר, ולא הגיוני שכל היריבות שלנו לצמרת יתחזקו ואנחנו נלך אחורה. זאת חשיבה של מועדון קטן. ממה שהובהר לי, אלירן יישאר כאן".

יוסי מזרחי: "חבל לאבד שתי נקודות"

מאמן מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי הצטער, כמובן, בסיום על כך שקבוצתו החמיצה את הניצחון. "חבל לאבד שתי נקודות. בני יהודה לא הגיעה לאף מצב, ומכדור נייח בדקה ה-90 היא כבשה", אמר. "זה מאכזב מאוד. היו לנו כמה מתפרצות שיכולנו להגדיל את התוצאה. חבל מאוד".

באשדוד בוחנים את הקשר הניגרי אדוואלה דאודה וואהב, והוא עשוי לחזק את הקבוצה במרכז השדה לאחר עזיבתם של דוד רביבו ויוסי אופיר. את העונה האחרונה העביר השחקן בן ה-24 בליגה של האי איביזה (המשמשת גם כמחוז של הליגה החמישית בספרד), שם שיחק בקבוצת איביסה-איביזה.

וואהב החל את הקריירה המקצוענית באיטליה לפני תשע שנים, אז שיחק במחלקת הנוער של רג'ינה ומשם עבר לרומא בה רשם הופעה אחת במדי הקבוצה הבוגרת. לאחר מכן הושאל הקשר לשנתיים בטרנאנה ולשנה אחת בקטנזארו. ב-2007 עבר לבלינזוזנה השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully