וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר עבר טסט, ועכשיו לדבר האמיתי

הטניסאי מספר 1 בעולם גבר על נובאק דג'וקוביץ' 1:6, 5:7 בגמר טורניר המאסטרס בסינסינטי. דמנטייבה זכתה בטורונטו

מי שהיה צריך הוכחה לכך שרוג'ר פדרר מתכוון להסתער בכל הכוח על תואר הגרנד סלאם ה-16 בעוד שבועיים, קיבל אותה הערב (ראשון) בגמר טורניר המאסטרס בסינסינטי (על סך פרסים של 3 מיליון דולר).

הטניסאי מספר 1 בעולם זכה בתואר היוקרתי באוהיו בפעם השלישית בקריירה שלו, כשהפעם גבר במשחק הגמר על נובאק דג'וקוביץ' הסרבי 1:6, 6:7. זה היה ניצחון משמעותי מאוד עבור השוויצרי ולא בגלל הצ'ק בגובה 433,500 דולר שקיבל בסיום. הוא עמד במבחן הכושר האמיתי לקראת אליפות ארצות הברית וזכה בטורניר שכל הטניסאים הגדולים השתתפו בו. בנוסף, הוא התגבר על שני הפסדים לדג'וקוביץ' בעונה הנוכחית (מיאמי ורומא) והתעלה עליו בחזרה הגנרלית לקראת הפלאשינג מדוס.

המערכה הראשונה הייתה חד צדדית לחלוטין, אולי בגלל שפדרר שבר את הסרבי כבר במשחקון השני בדרך ליתרון 0:3. דג'וקוביץ' נראה כאילו ויתר על המערכה ואיפשר לפדרר לשחק התקפי ומדוייק בדרך לניצחון 1:6. נולה התעורר במערכה השניה והצליח לשבור כבר בתחילתה בדרך ל-1:3. פדרר המשיך במשחק התקפי עם החבטות שכל כך מאפיינות אותו, אבל דג'וקוביץ' התחיל לענות ולהפתיע. בכל מקרה, פדרר לא ויתר ושבר במשחקון החמישי כדי להשוות ל-3:3. מרגע זה, שני השחקנים התחילו לשחק באופן יותר מחושב וזהיר, אבל הסרבי היה זה שביצע יותר טעויות, וכמה מהן היו קריטיות במיוחד במשחקון ה-11, בו הוא נשבר וירד לפיגור 6:5, מה שלמעשה הכריע את המשחק. פדרר, כמו שאר הטניסאים בחמישיה הראשונה בעולם, ינצל את השבוע הקרוב למנוחה לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה, שתצא לדרך ביום שני הבא.

אלנה דמנטייבה הרוסיה (5 בעולם) חגגה תואר שלישי העונה ו-14 בקריירה, כשזכתה בטורניר טורונטו (על סך פרסים של 2 מיליון דולר). דמנטייבה גברה בדרבי רוסי בגמר על מריה שראפובה 4:6, 3:6 במפגש ה-11 בין השתיים. זה היה בסך הכל ניצחונה השלישי של דמנטייבה על בת ארצה המתקאמבקת, שבכל מקרה נראתה מצויין בטורניר לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully