וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זו התחלה, יובה

הגברת הזקנה הסתפקה ב-0:1 על קייבו, אחרי ה-1:1 המאכזב של אינטר בסן סירו נגד בארי. רומא נוצחה 3:2 על ידי גנואה

אחרי שני משחקי הפתיחה של הליגה האיטלקית אתמול (שבת) שכללו את ניצחונה של מילאן בסיינה 1:2, ננעל הערב המחזור הראשון. במוקד היום עמד משחקה של האלופה אינטר, שאירחה את העולה החדשה, בארי, וסיימה איתה בתיקו 1:1 די מאכזב מבחינת הנראזורי.

יובנטוס הסתפקה בניצחון מינימלי (0:1) על קייבו, גם לאציו סיימה את משחקה עם שער ברשת היריבה (אטאלנטה) ושלוש נקודות בחיקה. רומא, לעומת זאת, נוצחה בחוץ 3:2 על ידי גנואה. פאלרמו גברה בביתה 1:2 על נאפולי.

אטו שוב כבש, אינטר שוב לא ניצחה

הקבוצה המילאנזית השנייה ואלופת איטליה, אינטר, אירחה את העולה החדשה, בארי, למה שהיה אמור להיות משחק חגיגי במיוחד, אבל הסיום שלו היה די מצער עבור הנראזורי. היריבה המפתיעה הצליחה לצאת מהסן סירו עם תיקו 1:1, ואינטר לא הצליחה לפתוח את עונת 2009/10 ברגל ימין.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים אבל עם לא מעט הזדמנויות של המארחים, דייגו מיליטו מאינטר נכשל ברחבה על ידי לאונרדו בונוצ'י ומי שהתכבד לבעוט את הפנדל היה לא אחר מאשר חלוץ הרכש החדש, סמואל אטו, שגם דייק וקבע 0:1. בדקות הבאות היריבה מדרום איטליה התחילה לתקוף יותר, והמגמה הזאת תורגמה לשער בדקה ה-74, שתי דקות אחרי שאטו החמיץ מצב שהיה יכול להבטיח לאינטר את הניצחון. במקום זה, ויטלי קוטוזוב הבלארוסי הגיע למצב בעיטה נוח משבעה מטרים עבור בארי וכבש כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 1:1.

גם במשחק הקודם בו כבש אטו, בסופרקאפ האיטלקי נגד לאציו, הפסידה הקבוצה (2:1), כך שהחלוץ הקמרוני מבחינתו עד עתה מספק את הסחורה, אבל זה לא ממש עוזר לקבוצה של ז'וזה מוריניו.

הריעו לצ'ירו

יובנטוס - קייבו 0:1

הגברת הזקנה שסיימה את העונה הקודמת במקום השני בפער די ניכר מהאלופה אינטר, מחפשת העונה להשיב לחיקה את תואר האליפות, בו היא לא זכתה על הנייר מאז 2003.

צ'ירו פרארה, מאמן הביאנקונרי, זכה לפתוח את העונה לאחר שהוא סגר את העונה עם הקבוצה בעונה שעברה אחרי שהחליף את קלאודיו ראניירי. פרארה פתח עם שלוש נקודות אחרי שער ניצחון של וינצ'נזו יאקווינטה, שנכבש אחרי 12 דקות.

לאציו - אטאלנטה 0:1

התכולים מעיר הבירה האיטלקית פתחו ברגל ימין את השנה כשזכו בסופרקאפ האיטלקי לאחר שניצחו בסין את אינטר 1:2. גם העונה שלהם בליגה נפתחה טוב עם ניצחון ושלוש נקודות. הקפטן טומאסו רוקי חתום על שער הניצחון (22).

פאלרמו - נאפולי 1:2

שתי הקבוצות סיימו את העונה שעברה באזור מרכז הטבלה, ושתיהן כמובן ירצו לטפס לפחות כמה מקומות בטבלה. הקבוצה מסיציליה התחזקה העונה ברכש משמעותי בדמותו של חאבייר פאסטורה, שפתח בהרכב. הוורודים עלו ליתרון משער של החלוץ אדיסון קבאני סמוך לסיומה של המחצית הראשונה. מארק המסיק איזן (73), אבל פנדל של פבריציו מיקולי (75) השאיר את הנקודות באי.

רומא אוהבת הרבה שערים, אבל מה עם ניצחונות?

גנואה - רומא 2:3

החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי הגיעה למשחקה הראשון בליגה, לאחר התיקו 3:3 הלא מחמיא בפלייאוף הליגה האירופית נגד יריבתה הסלובקית, קושיצה, בחוץ.

50 הדקות הראשונות במשחק היו מיותמות משערים, אלא שאז נפתח הסכר, ובתוך 19 דקות נפלו ארבעה שערים, שניים בכל צד. דומניקו כריסטיקו העלה את הקבוצה מעיר הנמל ליתרון, כששלוש דקות לאחר מכן איזן רודריגו טדאיי. פרנצ'סקו טוטי עשה מהפך (64), אבל אלברטו זפטאר השווה. שמונה דקות לסיום הבקיע ג'זופה ביאבה את שער הניצחון לגנואה.

משחקים נוספים:

אודינזה - פארמה 2:2
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (45 בפנדל, 89). לפארמה: אלברטו פאלושי (42), אלסנדרו לוקארלי (49)

קאטניה - סמפדוריה 2:1
לקאטניה: תקיוקי מורימוטו (38). לסמפדוריה: ג'יאמפאולו פאציני (9), דניאלה גסטאלדלו (90)

ליבורנו - קליארי 0:0

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully