וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ניצחונות לקרואטיה ומקדוניה

יריבותיה של ישראל באליפות אירופה נראות חדות. קרואטיה ניצחה את גרמניה (65:73), מקדוניה את פולין (88:95)

בזמן שנבחרת ישראל מתכוננת למפגש שלה מול נבחרת ספרד, כחלק מההכנה לקראת אליפות אירופה ההולכת וקרבה, כך גם יריבותיה. קרואטיה, שתפתח את הופעותיה באליפות אירופה מול ישראל, גברה על גרמניה בגמר טורניר באמברג, 65:73. המשחק נפתח דווקא בשליטת המארחים, אבל הקרואטים נטלו את היתרון לקראת המחצית והובילו ב-2.

הרבע השלישי היה של האורחים, שפתחו פער של 15 נקודות לקראת הרבע האחרון, ומשם נותר לגרמנים רק לצמק מעט. מאריו קאסון הוליך את קלעי קרואטיה עם 13, דאבור קוש הוסיף 12 וניקולה וויצ'יץ' רשם 10. לגרמניה: יאסין אידבילי 16.

במשחק נוסף בטורניר זכתה מקדוניה, גם היא בבית של ישראל, במקום השלישי בטורניר. המקדונים ניצחו את מארחת אליפות אירופה, פולין של מולי קצורין, 88:95. נבחרתו של קצורין דווקא פתחה היטב את המשחק, ועלתה ליתרון 11 ברבע הראשון. רבע שני מצויין של הפולנים, בראשותו של שחקנה של מכבי תל אביב, מאצ'יי לאמפה, הוביל לפער 15 בהפסקה.

אלא שאז הגיע הרבע השלישי, בו קלעו המקדונים 30 נקודות, צימקו ל-6, וסיימו את הריצה ברבע האחרון, אז הפכו את התוצאה וגם ניצחו את המשחק. וויידאן סטויאנובסקי הוליך את קלעי מקדוניה עם 15 נקודות, כשפרו אנטיק קלע 14. לאמה הוליך את הפולנים עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully