וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג רקדה מול הזאבים

הקבוצה של ברונו לבאדיה עצרה את וולפסבורג עם ניצחון 2:4 בחוץ. צמד לפיזארו ב-0:3 של ורדר ברמן על מנשנגלאדבך

כשכל גרמניה עסוקה במצבה המחפיר של באיירן מינכן ותפקודו של מאמנה לואי ואן חאל, עלתה הערב (ראשון) האלופה וולפסבורג למשחקה הביתי מול המבורג במטרה לשמור על מאזן מושלם לפני המפגש מול באיירן במחזור הבא. אלא שגם המבורג מכוונת השנה גבוה, והיא עצרה את הזאבים עם ניצחון 2:4 דרמטי.

המשחק נפתח בסערה מצד האורחים, כשחוסה פאולו גררו כבש בעזרתו האדיבה של דייגו בנאליו וארבע דקות לאחר מכן עשה זאת גם אלג'רו אלייה. ארמין פה ערך חילוף אחד עוד לפני המחצית ולאחר מכן גם שלח למערכה את אובפמי מרטינס, שהביא למפנה יחד עם זבזדאן מיסימוביץ'.

הבוסני כבש ראשון בדקה ה-52 ולאחר ארבע דקות בישל למרטינס את השיוויון. המהפך בדרך? לא אם שואלים את המבורג. מלאדן פטריץ' החזיר את המבורג ליתרון בדקה ה-75, ורומאו קסטלן המחליף הבקיע במתפרצת את הרביעי בדקת הסיום. הפסד בכורה לוולפסבורג, המבורג חולקת את הפסגה עם לברקוזן ושאלקה.

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:3

מעודדים מחזרתו של קלאודיו פיזארו ומהכושר הנהדר בו הוא נמצא, כפי שהוכיח הצמד שלו בניצחון 3:6 על אקטובה בליגה האירופית, השיגו שחקניו של תומאס שאף ניצחון ליגה ראשון. בורוסיה משנגלאדבך, ללא גל אלברמן ועם רוברטו קולאוטי על הספסל, ראתה את פיזארו כובש את הראשון בדקה ה-21 ומכפיל את התוצאה בדקה ה-38.

מסוט אוזיל יכול היה להגדיל את התוצאה בדקה ה-56, אך החמיץ מהנקודה הלבנה. קולאוטי החליף את ראול בובאדיז'ה בדקה ה-79, אבל השער השלישי במשחק הגיע גם הוא מכיוונה של ברמן, כשהפעם פיזארו הסתפק בבישול לנאלדו בדקה ה-88.

בוכום - הרטה ברלין 0:1

בחיפוש אחר ניצחון ליגה ראשון, אירחה הערב בוכום את הקבוצה של לוסיאן פאברה. אחרי מחצית מאופסת ורגועה הצליחה הקבוצה הביתית להשיג את השער המכריע, בזכות בעיטה מחוץ לרחבה של הבלם האלג'יראי אנטר יאהיה. הפסד שני להרטה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully