וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו לא עוצרת

האלופה עלתה לראש הטבלה עם 0:4 מרשים על ניס, שהיה הניצחון ה-14 ברציפות (כולל סוף העונה שעברה). צמד לגורקוף

עם מאזן מושלם העונה ו-13 ניצחונות רצופים בהמשך לעונה שעברה, אירחה הערב (ראשון) האלופה בורדו את ניס כדי להשיג שלוש נקודות ולהתבודד בפסגה. אחרי איבוד הנקודות של מארסיי אתמול, ידעו שחקניו של לורן בלאן שזו האפשרות שלהם להגיע במצב אופטימלי למשחק המסקרן מול הקבוצה של דשאן בסטאד ולודרום, ועשו את העבודה עם 0:4 מרשים.

ז'וסייה הברזילאי פתח לראשונה העונה בהרכב, ובדקה ה-44 הוכיח את יכולתו כשנגח לרשת הגבהה של בנואה טרמולינאס. במחצית השנייה ניס כבר הייתה חייבת לצאת קדימה במטרה להשוות, ואז העניש יוהאן גורקוף. הקשר הנפלא נהנה מבישול של מרואן שמאק בדקה ה-53 והשלים צמד בדקה ה-70 עם שער ליגה רביעי. בדקה ה-76 התכבד הקפטן אלו דיארה בשער הרביעי, כשנגח לרשת אחרי כדור חופשי של וונדל.

גרנובל - לאנס 2:1

אחרי שני הפסדים וללא נקודות, אירחה הערב גרנובל את לאנס בציפייה לשנות את מזלה. האורחים, שניצחו במחזור הקודם, עלו ליתרון משער כבר בדקה השביעית של אדוארדו, חלוץ הרכש שהגיע מגנגאן, אלא שדניאל ליובויה הסרבי איזן את התוצאה כעבור חמש דקות. המילה האחרונה הייתה של רזאק בוקארי, שנגח פנימה בדקה ה-70 וסידר לקבוצתו ניצחון שני ברציפות.

ליל - טולוז 1:1

המארחים, שעדיין לא ראו ניצחון בשני המשחקים הראשונים שלהם בליגה, ממשיכים לדשדש גם בבית, אבל לפחות הם הצליחו לאסוף נקודה ראשונה לחיקם. רוברט וויטק העלה אותם ליתרון בדקה ה-44, ונרא ההיה שליל עוד עשויה למצוא את ניצחונה הראשון, אך אז הגיע צ'יק מבנגו, ובדקה ה-73 כבש את שער השיוויון, וחילק את הנקודות בין השתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • בורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully