וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ובני יהודה נפרדו בתיקו 1:1

שחקן בני יהודה ג'ורג' אמסיס נכנס בדקה ה-80 וכבש שער שוויון יפה (89), לאחר שמקרייב העלה את המקומיים ליתרון (68)

ביום שבת נכבשו בששת משחקי מחזור הפתיחה של ליגת העל 18 שערים, ממוצע נאה של שלושה שערים למשחק. הערב (שבת) מ.ס. אשדוד ובני יהודה קצת קלקלו את הממוצע עם שני שערים ב-1:1. דימיטאר מקרייב העלה את המקומיים ליתרון (68) אחרי בלגאן ברחבת הזהובים, המחליף ג'ורג' אמסיס איזן דקה לסיום וחילק את הנקודות.

הזהובים היו עסוקים בסוף השבוע בעיקר בהחזרת שחקני הקבוצה לקרקע, לאחר הפסטיבל הגדול שהיה סביב הגעתה של פ.ס.וו. איינדהובן לישראל למשחקה בליגה האירופית (0:1 להולנדים). כנראה שלשחקנים של גיא לוזון היה קשה לעשות את המעבר המנטלי מבלומפילד מלא באוהדים ומכר דשא מלא בכוכבים לליגת העל.

בני יהודה אמנם נראתה בשלבים מסויימים של המשחק כשולטת במגרש, והיא אף הגיעה למספר מצבים מסוכנים, אבל חלוציה, בעיקר אלירן עטר לא מצאו את הרשת, בניגוד למשחקי המוקדמות בליגה האירופית (מלבד המשחק נגד איינדהובן), שם זה הלך להם יותר בקלות. למזלם, המחליף אמסיס כבש, כאמור.

יוסי מזרחי היה קרוב מאוד לשלוש נקודות כבר במחזור הראשון של עונת 2009/10, אבל לאור היכולת של הקבוצה שלו זו הייתה קצת גניבה אם היא הייתה מנצחת. סגל הקבוצה עבר שינוי נרחב בקיץ, ונראה שייקח למאמן עוד קצת זמן לחבר את הפאזל. במשחק הערב זה לא הבריק, אבל גם לא היה רע. מה שכן, יהיה לו יותר קל לעבוד עם נקודה ביד.

מהלך המשחק

דקה 1 - תשע שניות מהפתיחה, טעות בהגנת אשדוד הובילה לחטיפת כדור של עטר, אלא שהמקדמה שהוא נתן לעצמו הייתה חזקה מדי.

דקה 15 - עטר חתך מאגף שמאל למרכז, ושיחרר בעיטה חזקה אבל לא מדויקת, מעל השער של סטיוקיץ'.

דקה 23 - אוזן העביר כדור לרחבה, נחום נגח אחורה ושריקי השתלט על הכדור ושלח לפינה הרחוקה, איינוגבה הדף מצוין בקצות האצבעות לקרן. הזדמנות ראשונה ומסוכנת של אשדוד.

דקה 27 - גלבאן הגיע לכדור בתוך רחבת המארחת, שבר למרכז, אבל הכדור שלו נהדף על ידי שחקן אשדוד ויצא לקרן.

דקה 34 - עטר פרץ מצד ימין ובעט מזווית קשה, סטויקיץ' היה במקום וירד טוב לכדור, שנהדף לקרן.

דקה 49 - שריקי הוריד למקרייב כדור, והאחרון שלח ביעף אדיר מכ-25 מטרים, איינוגבה התעופף נהדר והדף לקרן.

דקה 68 - גול! ערבובייה גדולה ברחבת בני יהודה, נגמרה בשער של מקרייב אחרי הכנה של המחליף דגו. 0:1 למ.ס. אשדוד.

דקה 71 - בלדוט הרים לרחבה, ראלי עלה ראשון ונגח טוב, אבל סטויקיץ' ירד וליקט את הכדור.

דקה 87 - דגו העביר כדור טוב למקרייב, שהיה יכול לכבוש את השני, אבל ההמשך שלו הפעם היה הרבה פחות טוב, והכדור יצא החוצה.

דקה 89 - גול! המחליף ג'ורג' אמסיס המשיך מהאוויר כדור קרן, שהלך שטוח ופגש את הרשת של סטויקיץ', שער יפהפה לשחקן שערך בכורה בליגה, 1:1.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, עידן וייצמן, משה אוחיון, שי רביבו (איציק בן סלומון, 74), ניר נחום (ברוך דגו, 60), עידן שריקי (עידן שדה, 86), דימיטאר מקרייב.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז (ג'ורג' אמסיס, 80), דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסיה ליניץ', עוז ראלי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן (משה ביטון, 67), אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully