וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בכורה לישראלים ביוון, ניצחון לברדה

59 דקות לטועמה ו-90 לאבוחצירא בתיקו מול אסטרס. 90 דקות לחיימוביץ' בהפסד של טרק גרוזני. ניצחון בכורה לבלילי

הליגה היוונית יצאה לדרך בסוף השבוע, והעונה עם ניסוי חדשני בדמות צמד ישראלים במדי לאריסה, סלים טועמה ושמעון אבוחצירא. השניים זכו לאמון מצד המאמן מרינוס אוזונידיס במשחק החוץ מול אסטרס טריפוליס עמוסת הארגנטינאים, אך לא הצליחו לגאול את הצופים מ-0:0 מאכזב. בעוד טועמה רשם בכורה מאכזבת ולא גילה יכולת גבוהה, אבוחצירא היה מצוין והמסוכן בשורות קבוצתו.

בדקה ה-31 הגיע הצ'אנס הגדול של אבוחצירא, אלא שהשוער מתיאס דגרה מנע ממנו שער לאחר מבצע אישי מרשים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ובדקה ה-59 פינה טועמה את מקומו לטובת סטליוס ינאקופולוס הוותיק שעורר את החלק ההתקפי מעט. לאריסה הגיע לשני מצבים טובים נוספים, באחד מהם השאיר אבוחצירא את ינאקופולוס לבד מול השוער שמנע שער בטוח. בסיום, התוצאה נותרה בעינה והיא נאלצת להסתפק בנקודה במחזור הפתיחה.

עוד הפסד לטרק גרוזני, ניצחון לבלילי

זאב חיימוביץ' שוב פתח בהרכב טרק גרוזני והשלים 90 דקות, אך קבוצתו הפסידה בבית 3:2 לספרטק מוסקבה המדורגת שנייה בטבלה. עבור טרק היה זה הפסד שני רצוף, לאחר שבמחזור הקודם נוצחה 4:0 על ידי המוליכה רובין קאזאן.

ההגנה של המארחים, כולל חיימוביץ', נראתה רע ואיפשרה לספרטק לכבוש שלושה שערים כבר במחצית הראשונה, בבליץ של שמונה דקות. פאבל יאקובלב היה הראשון שהבקיע בדקה ה-25, ואחריו עשה זאת פעמיים וולילטון הברזילאי, בדקות 29 ו-33. קוטארבה ושאמיל לחיאלוב (90) צימקו. טרק יורדת למקום העשירי בטבלה.

בטורקיה זכתה אנטליהספור בניצחון הבכורה שלה בליגה הטורקית, 0:2 על קסימפסה, שהגיע לאחר שני הפסדים מתסכלים. פיני בלילי פתח בחוד, אבל לא הצליח למצוא את הרשת בפתיחת המשחק. סרג' דיואה העלה את המארחים מאנטליה ליתרון בדקה ה-60, ו-וסיל צ'יאן קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-84 עם שערו משלו.

גם אליניב ברדה חווה ניצחון הערב, כשקבוצתו, גנק, חזרה ממשחק חוץ מול ווסטרלו עם ניצחון 0:1. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך בדקה ה-68 שבר פביאן קאמוס את הבצורת כשקיבל כדור בתוך הרחבה וירה אותו פנימה. ברדה עצמו שיחק 82 דקות, והוחלף לקראת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully