וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: רק 2:2 לבוקה ובאסילה, הפסד לריבר

ארחנטינוס הרסה לצהובים-כחולים. ריבר נוצחה 2:0 ע"י באנפילד, ולז גברה 0:1 בחוץ על קולון. סן לורנצו-טוקומן 1:3

אחרי פגרה קצרה שהתאפיינה בסכסוכים על רקע כספי ובעסקת שידורים חדשה שמנעה השבתה של הליגה, יצאה בסוף השבוע הליגה הארגנטינאית לדרך עם שמות חדשים ולא מעט שחקנים שעזבו לאירופה. מי שנראית כמועמדת מובילה לזכות באליפות, יחד עם בוקה ג'וניורס, היא סן לורנצו של דייגו סימאונה, שניצחה במחזור הפתיחה 1:3 את העולה החדשה אתלטיקו טוקומן.

בוקה עצמה סיימה בתיקו ביתי מאכזב, 2:2 עם ארחנטינוס ג'וניורס, ולאלפיו באסילה יש עוד הרבה עבודה כדי להביא את שחקניו להצלחות כבירות יותר בעתיד. יריבתה של בוקה, ריבר פלייט, נוצחה בחוץ 2:0 על ידי באנפילד. אלופת האפרטורה, ולז סרספילד, גברה בקושי בחוץ 0:1 על קולון.

מחזיקת גביע הליברטדורס, אסטודיאנטס, נראית גם היא כפייבוריטית לרוץ עד הסוף והיא פתחה עם ניצחון קל 0:2 בחוץ על ארסנאל. ניצחונות חוץ רשמו גם ניואל'ס (0:1 על אינדפנדיינטה), טיגרה (1:2 על צ'קאריטה), וגודוי קרוז (0:2 על חימנסיה). דווקא רוסאריו סנטרל, שהולכת להיאבק השנה נגד הירידה, השיגה ניצחון ביתי 0:1 מול ראסינג קלוב. הורקאן פתחה עם הפסד ביתי לא נעים, 2:1 ללאנוס.

בוקה ג'וניורס - ארחנטינוס ג'וניורס 2:2

הקבוצה של אלפיו באסילה קיוותה לפתוח את העונה בבומבונרה שלה לעיני אוהדיה ברגל ימין, אלא שארחנטינוס עמדה שם בדרכה והרסה לה את החלום.

הפתיחה הייתה של האורחים, כאשר לאחר חצי שעה היה זה גבריאל האוצ'ה, שהעלה את ארחנטינוס ליתרון. רבע שעה לאחר מכן, בדקת הסיום של המחצית הראשונה, הכפיל ניקולאס ג'יאני את היתרון של האורחים והותיר את המקומיים המומים.

אלא שבוקה לא אמרה נואש, ועלתה למחצית השנייה חדורת מוטיבציה. שתי דקות אחרי שריקת הפתיחה של המחצית צימק גיז'רמו מארינו ל-2:1. ארבע דקות לאחר מכן היה זה שוב מארינו שאיזן והשאיר את הצהובים-כחולים עם נקודה ביד.

באנפילד - ריבר פלייט 0:2

המיז'ונריוס פתחו את העונה רע עם הפסד חוץ. מרסלו גז'ארדו ואריאל אורטגה הוותיקים שבו לריבר ופתחו בהרכב, אבל זה לא הרשים יותר מדי את האורחים, שכבר אחרי שתי דקות עלו ליתרון משער של סנטיאגו סילבה. בדקה ה-33 הכפיל סבסטיאן פרננדז את התוצאה.

קולון - ולז סרספילד 1:0

אלופת טורניר האפרטורה חיכתה 84 דקות כדי לרשום וי על פתיחת עונה מוצלחת. שש דקות לסיום היה זה ג'ונתן כריסטלדו שהבקיע את שער הניצחון לאורחים.

סן לורנצו - אתלטיקו טוקומן 1:3

דייגו סימאונה חיזק את סן לורנצו במידה והצליח לשמור על גונזאלו ברחסיו. במשחק הראשון, גם ביכולת לא מרשימה, זה הספיק לו כדי ללקט שלוש נקודות. ברחסיו כבש כבר בדקה השנייה, אבל דייויס ברונה שהיה מועמד בעונה שעברה ל.מ.ס אשדוד, השווה כעבור עשר דקות לנציגת טוקומן. חואן מנסגז החזיר את סנלו ליתרון בדקה ה-47 והרכש פאבלו פינטוס חתם את התוצאה במצבע אישי בדקה ה-90.

ארסנאל - אסטודיאנטס 2:0

כרגיל, הקבוצה של אלחנדרו סאבלה מציגה משחק סבלני ומנצחת ללא בעיות מיותרות. לאנדרו בניטז בישל פעמיים בהגבהות - בדקה השמינית הניח כדור על ראשו של מאורו בוסלי ובדקה ה-45 על ראשו של כריסטיאן סלאיי. ההחלטה של חואן ורון לוותר על כמעט מחצית משכרו ולהמשיך בקבוצה נראית הגיונית יותר מרגע לרגע.

צ'קאריטה - טיגרה 2:1

העולה החדשה קיוותה להשיג נקודות מול אחת היריבות הגדולות מהשנים בליגה השנייה, טיגרה. המשחק הטעון הועבר לאיצטדיונה של ולז, ואולי זו הסיבה לכך שטיגרה של דייגו קאניה עשתה את העבודה ורשמה ניצחון חוץ. לאנדרו לזארו הוותיק כבש צמד בדקות 20 ו-52, כשדניאל פריירה הצליח רק להשוות זמנית. צ'אקה תחפש את הנקודות בשבוע הבא.

הורקאן - לאנוס 2:1

הקבוצה שהייתה קרובה לזכות באליפות הקלאוסורה, אך מעדה במחזור האחרון פתחה את טורניר האפרטורה עם הפסד ביתי ללאנוס. סנטיאגו סלסידו כבש צמד לזכות האחרוים (12 בפנדל, 31). ליאנדרו דיאז רק הצליח לצמק (71).

משחקים נוספים:

רוסאריו סנטרל - ראסינג קלוב 0:1
חרבסיו נונייז (25)

אינדפנדיינטה - ניואל'ס 1:0
חואן אינסאורלדה (76)

חימנסיה לה פלטה - גודוי קרוז 2:0
מתיאס חארה (3), פדריקו היגואין (49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully