וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בני יהודה: כל אחת והמומנטום שלה

23.8.2009 / 10:51

הקבוצה של יוסי מזרחי רוצה לשכוח מהעונה הקודמת, הזהובים של לוזון רוצים להמשיך להתקדם (20:15, ספורט 1)

מ.ס. אשדוד תפתח הערב (ראשון, 20:15, בספורט 1) את ליגת העל כאשר תארח במחזור הפתיחה את בני יהודה במשחק שנדחה להיום עקב השתתפות הזהובים במוקדמות הליגה האירופאית.

אשדוד עברה שינוי גדול בסגל השחקנים שלה כאשר הבולט ביניהם הוא העברתו של הקשר דוד רביבו להפועל באר שבע. עניין עזיבתו של רביבו, שבעונה שעברה תרם 10 שערים ו-14 בישולים, העסיק את ראשי המועדון במהלך כל הקיץ וכעת נצטרך לחכות ולראות כיצד תשפיע עזיבתו של הקשר על הקבוצה. בנוסף לרביבו עזב גם הקשר יוסי אופיר, שהיה אחד מהסמלים הגדולים וגם הוא הועבר לבאר שבע בעסקה שנחתמה בסוף השבוע שעבר. סגל השחקנים עדין לא מלא והוא מונה כעת שלושה זרים בלבד, כאשר בימים הקרובים יבחנו בקבוצה מספר זרים שיגיעו להתרשמות.

באסיפה הטקטית שערך אתמול המאמן יוסי מזרחי לשחקניו, הוקרנו קטעים ממשחקה של בני יהודה נגד דינבורג הלטבית במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן וזאת למרות שהשוער דראגן סטויקיץ' סובל ממתיחה בשרירי המפשעה עדיין לא כשיר לחלוטין וגם הקשר ניר נחום סבל אמש מכאבים בברכו.

על פי התרגול השבוע נראה כי בלם הרכש הצעיר ישראל ראש שהגיע מהכח עמידר רמת גן יפתח לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. המגן אורי אוזן, שהגיע מהפועל פתח תקוה, יפתח בעמדת המגן הימני בעוד בקישור מובטח מקומם של משה אוחיון הקפטן החדש ושל עידן וייצמן. שי רביבו, ניר נחום וברוך דגו נלחמים על שני המקומות הנותרים בקישור, כאשר בהתקפה יפתחו דימיטאר מקרייב ועידן שריקי.

מי שצפוי להיות שחקן המפתח העונה באשדוד הוא הקשר משה אוחיון, שקיבל בשבוע שעבר את סרט הקפטן וכעת עם עזיבתו של דוד רביבו יהפוך לעוגן המרכזי בקישור. "זה תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה ואנחנו מחכים לזה הרבה זמן", אמר אוחיון לוואלה! ספורט. "כל השחקנים נמצאים בדריכות והלהבות ומחכים למשחק ואני מקווה שנפתח את העונה ברגל ימין. שחקנים עזבו ושחקנים באו. יש שינוי לטובה בקבוצה וההרגשה היא שרוצים לעשות משהו חדש כאן באשדוד".

אוחיון מודע לציפיות ממנו העונה: "זו מחמאה גדולה שבחרו בי להיות קפטן, אני רגיל לקחת את האחריות ולהנהיג את הקבוצה, זה לא חדש עבורי, אני לא ילד. ברור לי שכעת אני אצטרך לתת יותר מעצמי ומהאחריות שלי".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, מתן אוחיון, עידן ויצמן, משה אוחיון, ברוך דגו, שי רביבו (ניר נחום), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

בני יהודה - לשכוח מאירופה ולהתרכז בליגה

בבני יהודה עסקו בכל סוף השבוע בשני דברים, האחד הוא התאוששות פיזית של השחקנים אחרי המאמץ הגדול שהושקע מול פ.ס.וו איינדהובן ביום חמישי והדבר השני הוא להנחית את השחקנים אל הקרקע אחרי הפסטיבל הגדול שהיה סביב המשחק עם ההולנדים. בהנהלת הקבוצה לוקחים את המשחק הערב ברצינות גמורה, כאשר הראייה לכך היא שהשחקנים יתאספו הבוקר לאימון התעוררות קל וממנו ימשיכו להתכנסות בבית המלון בכפר המכביה, שם תשהה כל הקבוצה עד היציאה לאשדוד.

המאמן גיא לוזון שחלה במהלך סוף השבוע, לא העביר אמש את האימון המסכם ומי שעשו זאת במקומו היו עוזריו יעקב אסייג וחזי שירזי. לוזון גם לא ערך את אסיפת הוידאו המסורתית ובמקומו נשא היו"ר חזי מגן דברים בפני השחקנים לקראת פתיחת הליגה, כאשר הוא מסביר להם כי כעת עליהם לשים בצד את המסע באירופה ולהתרכז בדבר החשוב באמת עבור המועדון - והוא המשחקים בזירה המקומית.

המאמן לוזון ייחסר הערב את הבלם אביב חדד והקשר חסן אבו זייד המוצהבים ובנוסף להם גם את הקשרים לירוי צעירי ועומרי אפק שסוחבים פציעות. איציק עזוז יתופקד שוב בעמדת המגן הימני כאשר עוז ראלי יפתח בקישור. הקרואטי סיניסיה ליניץ' ישתף פעולה עם מהראן ראדי בקישור האחורי ואילו אלירן עטר יחזור להרכב הראשון על חשבונו של משה ביטון בחוד ההתקפה.

"השחקנים שלי מפוקסים מאוד לקראת הליגה ואני לא חושב שהפסטיבל של אירופה צריך להפריע", אמר גיא לוזון לוואלה! ספורט, "אין לנו שום שיקולים של שמירת כוחות לקראת הגומלין מול איינדהובן כי הסגל שלנו ממילא קצר ואין לנו אפשרות לעשות שינויים", הוסיף המאמן.

המגן עוז ראלי השמיע דברים דומים: "עשינו את כל ההכנות הדרושות לקראת המשחק ואנחנו עושים את ההפרדה בין הליגה שלנו לליגה האירופאית. עכשיו מרוכזים באשדוד ורק אחרי שנעבור את המשחק הזה נתחיל לחשוב על הגומלין מול איינדהובן. יש חיבור טוב בקבוצה, שחקנים נהנים לשחק ואוהבים אחד את השני. מעונה לעונה אנחנו רוצים להשתדרג ולעלות יותר גבוה בטבלה ואלו גם המטרות שלנו לקראת העונה החדשה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, איבן גארידו, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסיה ליניץ', עוז ראלי, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully