וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים נלחמים להציל את רגלו של דבנפורט

בלם ווסטהאם שנדקר בשבת כנראה לא יחזור לשחק כדורגל, היומיים הקרובים הוגדרו כמכריעים. וגם: אשטון פורש?

באנגליה ממשיכים להיות מוכי הלם מדקירתו של בלם ווסטהאם, קאלום דבנפורט ומדווחים שהרופאים נלחמים להציל את רגלו השמאלית. כזכור, השחקן בן ה-26 הותקף ביחד עם אמו מחוץ לביתם שבבדפורד סמוך לשעה 5:00 בבוקר אתמול (שבת) ונלקח לבית החולים במצב קשה.

הרופאים סיפרו שהם עושים ככל שביכולתם למנוע את קטיעת רגלו השמאלית של שחקן נבחרת אנגליה הצעירה לשעבר ושהיומיים הקרובים יהיו מכריעים. על פי דברים של מקורביו, הסיכוי שיחזור לשחק כדורגל קלושים. אמו של דבנפורט עדיין מאושפזת בעצמה עם פציעות שמוגדרות קשות בבטנה.

המשטרה עצרה אתמול שני בני אדם, בני 19 ו-25 בחשד לניסיון רצח, אך החקירה מתמקדת כעת באפשרות שהדוקר ביקש לשים קץ לקריירת המשחק של דבנפורט, מה שככל הנראה עלה בידיו. הסיבה להתקפה הקשה עדיין לא ברורה, אך באנגליה מדווחים שייתכן שהיא הגיעה בעקבות ריב משפחתי בו הודיע דבנפורט לאחותו שהוא לא אוהב את האנשים איתם היא מסתובבת.

אשטון יפרוש מכדורגל?

דקירתו של קאלום דבנפורט אלו הן לא החדשות הרעות האחרונות שמגיעות מכיוון ווסטהאם בסוף השבוע האחרון. הצהובון הבריטי "מירור" מדווח הבוקר (ראשון) כי חלוץ ווסטהאם, דין אשטון, צפוי להודיע בקרוב על פרישה מכדורגל בגיל 26 בלבד בגלל הפציעה הכרונית ממנה הוא סובל.

אשטון עבר מספר פציעות לאורך כל הקריירה ושבר את הקרסול במהלך משימה בינלאומית עם נבחרת אנגליה ב-2006. כעת הוא סובל מבעיית ניוון באותו קרסול ומשחקו האחרון במדי הפטישים נערך לפני כ-11 חודשים.

על פי הדיווח ב"מירור", החלוץ ביקר לאחרונה במרפאה מיוחדת של מומחה באמסטרדם, שם הוא הוזהר על ידי המנתח כי אם ימשיך לשחק כדורגל הוא עשוי לסיים בכסא גלגלים. החזרה האיטית שלו למגרשים גרמה לכך שווסטהאם חיפשה עבורו קבוצה חדשה, אך כעת גם העניין הזה מתעכב.

אשטון, שנרכש מנוריץ' תמורת כ-7 מיליון פאונד ב-2006, מחזיק בחוזה לחמש השנים הקרובות במסגרתו הוא מרוויח כ-50 אלף פאונד לשבוע וב"מירור" אף נכתב שווסטהאם דנה איתו כעת עם הסכם הדיי להתרת החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully