וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן חוגגת בסגנון ברזילאי

לאונרדו, פאטו ורונאלדיניו מחמיאים אחד לשני אחרי ה-1:2 על סיינה, אבל אף אחד לא שוכח את הדרבי בשבוע הבא

מאמן מילאן, לאונרדו, זכה אמש (שבת) לבכורה רשמית מוצלחת על הקווים בקריירה החדשה שלו עם ניצחון חוץ של הרוסונרי 1:2 בסיינה. אחרי קיץ קשה שכלל הפסדים, לעתים משפילים, לצ'לסי, באיירן מינכן ואינטר במשחקי הכנה, כבש אלשנדרה פאטו צמד שהעניק לאימפריה המילאנזית שלוש נקודות.

"תמיד קשה להפסיד, זה אף פעם לא טוב וזה לא נעים כי הפסדים מעלים ספקות, אבל אני מאמין שלתוצאות במשחקי ההכנה לא הייתה חשיבות", אמר המאמן הברזילאי אחרי המשחק, "הבסיס לכל דבר הם גאווה ורצון. התגובה שלנו ביחס לשני הדברים הללו הייתה נהדרת".

מלבד פאטו שכאמור הצטיין אמש עם צמד, מי שנראה טוב מאוד היה רונאלדיניו, שבישל את שני השערים. הקשר שחווה עונת התאקלמות לא טובה בעונה שעברה, שיחק במרכז והצליח לנהל את המשחק היטב למרות ואולי בגלל היעדרותו של קאקה ולאונרדו החמיא לבן ארצו בסיום: "רונאלדיניו מוצא את תפקידו במגרש לאט ובצורה בטוחה. הוא שיחק היטב מאחורי בוריילו ופאטו".

המחמאות לכוכב ברצלונה לשעבר לא הגיעו רק מהקווים וגם פאטו הצטנע אחרי הצמד וכיוון למי שבישל לו את שני השערים: "כולם מדברים על רונאלדיניו, אבל הוא גדול, הוא מספר אחד. הוא נותן לחלוצים הרבה כדורים מצוינים, אנחנו מאוד שמחים כי הוא חוזר ולשחק איתו זה קל".

ובתוך ים המחמאות הברזילאיות מכל כיוון, הרוסונרי לא שכחו איזה משחק ממתין להם בשבוע הבא - הדרבי דלה מדונינה נגד אינטר. "ראיתי משחק הגנה נפלא של צמד הבלמים ורונאלדיניו היה טוב. עכשיו יש את הדרבי ועם שלוש נקודות בכיס נגיע במצב טוב", אמר המנכ"ל אדריאנו גליאני ולאונרדו עצמו הוסיף: "העובדה שנשחק מוקדם נגד הפייבוריטים לאליפות היא חיובית עבורינו, ככה נוכל למדוד את היכולת האמיתית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully