וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "אם לא היינו מנצחים, זה היה שוד"

מאמן הפועל ב"ש, עזורי, החמיא בסיום לשחקניו: "תוצאה של רצון עז שלהם לקחת נקודות בשיניים". אלי כהן: "ב"ש היתה עדיפה"

יותם רונן

צילום וידאו: אמיל טבוסוב
עריכה: רן צימט

את אלפי האוהדים באיצטדיון וסרמיל הערב (שבת) היה ניתן לשמוע מרחוק רחוק. הציפייה למשחק הליגה הראשון של הקבוצה היתה ארוכה, ובסיום היא התפוצצה בקול תרועה גדול, כשהפועל באר שבע גברה על הפועל רעננה 1:2. בקבוצה הדרומית מעודדים בעיקר מכך שמעבר לניצחון, באר שבע שלטה במגרש ללא עוררין במחצית הראשונה, ונחלשה רק לאחר שהוליכה בהפרש של שני שערים. עתה מקווים בקבוצה שהלחץ על ההנהלה והמאמן יירד מצידם של האוהדים, ושהיכולת תמשיך גם במחזורים הקרובים. בתוך כך הודיע המאמן גיא עזורי כי החלוץ פטה בנגורה משוחרר סופית מהקבוצה, זאת לאחר שבין כה וכה לא נכלל בסגל למשחק או בתכניות שלו.

"יש פוטנציאל, אבל יש מה לשפר"

בסיום המשחק אמר המאמן המנצח, גיא עזורי: "זו הייתה תוצאה של רצון עז של השחקנים שלנו לקחת שלוש נקודות בשיניים, כי ההוראה הייתה במחצית השנייה להמשיך לתקוף וללחוץ ולחפש את השער השלישי. אבל לפעמים השחקנים בתת מודע כל כך רוצים לנצח שהם הולכים אוטומטית אחורה נגד ההוראות והחשיבה שלנו כקבוצה".

המאמן הוסיף ואמר: "אם לא היינו מנצחים, זה היה שוד כי היינו ראויים לנצח בשלושה ארבעה שערים. ראינו במחצית הראשונה רמה גבוהה. צריך לראות ולהבין דרך המחצית הראשונה שיש פוטנציאל, אבל יש מה לשפר וללמוד בעתיד מהמחצית השנייה שלנו". עזורי אף התייחס לשחקן הרכש של הקבוצה, דוד רביבו, ואמר: "הוא לא בכושר מלא, לא היו לו מספיק משחקי הכנה, ראינו על המגרש שהוא היה עייף מאוד, אבל הוא ייתן לנו מספיק נקודות ועצם הנכחות שלו במגרש והניסיון שלו יעשו את שלהם. הוא יודע שזה לא היה המשחק הכי טוב שלו".

אלי כהן, מאמן הפועל רעננה, אמר לאחר ההפסד: "ראיתם שתי מחציות שונות. המחצית הראשונה שלנו הייתה גרועה, ובאר שבע הייתה עדיפה, הבקיעה שניים ויכלה להבקיע יותר. בכל זאת אנחנו קבוצה צעירה, היה מתח והתרגשות וזה פגע בנו. במחצית השנייה הצלחנו לצמצם, אבל זה לא הספיק. זה לא הסגל הסופי של הקבוצה, אם נתחזק בעוד מספר שחקנים וכמה זרים אז יהיה לנו סגל שיוכל להתמודד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully