וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין קאקה, לפחות יש פאטו

מילאן ניצחה את סיינה 1:2 במחזור הפתיחה באיטליה, מצמד של אלשנדרה פאטו. בולוניה ופיורנטינה נפרדו ב-1:1

מספר שבועות לאחר שליגות בכירות אחרות החלו ושבוע לפני פתיחתה של הליגה הספרדית, יצאה לדרך הערב (שבת) הליגה האיטלקית עם שני משחקים. במשחק המרכזי ניצחה מילאן 1:2 את סיינה בחוץ, במשחק נוסף נפרדו בולוניה ופיורנטינה בתיקו 1:1.

סיינה - מילאן 2:1

הרוסונרי רוצים לשמור על קשר עין מהפסגה כבר מתחילת הליגה ולא לרדוף עונה שלמה אחרי המוליכות. הקבוצה של לאונרדו עברה מתיחת פנים קלה הקיץ, בעיקר לאור עזיבתו של קאקה, כשרונאלדיניו ואלשנדרה פאטו קיבלו יותר את המושכות של המאמן הברזילאי כדי להוליכה למחוזות טובים יותר מבשנים עברו.

ההימור על פאטו נראה, לפחות אחרי המחזור הראשון כנכון, כאשר הקשר הצעיר כבש צמד. אחרי 29 דקות כבש פאטו את הראשון למילאן, אחרי אסיסט של רונאלדיניו. חמש דקות בלבד לאחר מכן עבדל קאדר גזהאל איזן כשדחק מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של מרקו סטורארי.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה מהלך נהדר של המילאנזים הוביל אותם שוב ליתרון וגם לניצחון. רונאלדיניו מצא בכדור יפהפה את מתיאו פלמיני, שהמשיך בנגיעה והעביר רוחב לפאטו, הברזילאי הצנום כבש בקלילות משבעה מטרים מול שער חשוף, 1:2 למילאן.

בולוניה - פיורנטינה 1:1

שתי הקבוצות התחלקו בנקודות בצפון איטליה. בדקה ה-24 העלה פאבלו אוסבלדו את המקומיים ליתרון אחרי בישול של דווידה בומברדיני. 20 דקות בתוך המחצית השנייה איזן אדריאן מוטו וחתם את תוצאת המשחק, אחרי בישול של ג'יאנלוקה קומוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully