וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיפרד מהבינוניות

בני יהודה ומ.ס. אשדוד פותחות את העונה, כאשר שתיהן רוצות להיפרד סופית ממרכז הטבלה ואולי להתברג בצמרת הגבוהה. איך המשחק ייגמר?

משחק מספר 31: מ.ס. אשדוד - בני יהודה 2.2, 2.75, 2.35

אחרי המחזור שנפתח בלא מעט תוצאות מעניינות, ינסו מ.ס. אשדוד ובני יהודה להמשיך באותו הקו כדי להמשיך ולספק לנו עניין, אך יותר מכל שתיהן תרצינה בעיקר להשיג תוצאות טובות כדי להיכנס לעונת 2009/10 ברגל ימין. אשדוד ובני יהודה, שיודעות שכדי לזכות באליפות הן צריכות הרבה יותר מלהיות נחמדות, ינסו אולי השנה להתברג בצמרת הגבוהה.

אשדוד בשנה שעברה עברה עונה מאכזבת לקראת סיום העונה, כאשר בלא מעט משחקים היא הפסידה כתוצאה מהגנה רעה שהפגינה במשחקים ומחוסר תכליתיות ליד השער. בינתיים בקיץ שיחרר ג'קי בן זקן את דוד רביבו להפועל באר שבע, ונראה שהשחקן שהוביל את הקבוצה בשנים האחרונות חסר, אך עם זאת לשחקנים אחרים תהיה האפשרות להוכיח את עצמם ולקבל את תשומת הלב כעת.

בני יהודה פתחה את העונה בצורה חלומית באירופה, כאשר מסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית הזהובים דילגו שלב אחר שלב עד הפלייאוף, בו הם פוגשים את איינדהובן וישחקו מולה בגומלין אחרי ההפסד 1:0 בבלומפילד. בני יהודה יודעת שעם כל הכבוד לאירופה, עיקר העניין שלה אמור להיות בליגה, ואחרי שבשנה שעברה היא הצליחה להשתלב בצמרת, היא מעוניינת בעיקר להישאר שם.

אז איך המשחק ייגמר? אשדוד היא בעיקר חידה לליגה, בייחוד לאחר עזיבתו של רביבו, אך עם זאת נראה שהקבוצה כבר לא רוצה להיות עוד אחת מקבוצות אמצע הטבלה בליגת העל. בני יהודה תעשה הכל כדי לסיים עם ניצחון ראשון ונראה שהיא טובה יותר כדי להשיג את המטרה שלה. ההימור: 2, היחס: 2.35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully