וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: דג'וקוביץ' גבר על נדאל ויפגוש בגמר את פדרר

הסרבי לא התקשה לגבור על נדאל, והראה לו שהקאמבק שלו יהיה קשה משציפה. טורונטו: דמנטייבה מחכה לשראפובה

רוג'ר פדרר, הטניסאי מספר 1 בעולם, ייאבק הערב (ראשון) על התואר הראשון שלו מאז הזכייה בווימבלדון ואחרי ההדחה ברבע גמר טורניר מונטריאול. פדרר גבר הערב על אנדי מארי (2 בעולם) 2:6, 6:7 בחצי גמר טורניר המאסטרס בסינסינטי, שמהווה עבורו הכנה אחרונה לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה.

בגמר יפגוש פדרר ממתין למנצח את נובאק דג'וקוביץ' (4 בעולם), שגבר 1:6, 4:6 על רפאל נדאל (3 בעולם) בחצי הגמר השני. במשחק נגד מארי, פדרר שבר פעמיים במערכה הראשונה. במערכה השניה שני הטניסאים הגיעו למצב של שובר שוויון, ופדרר הציל שתי נקודות מערכה של מארי, בדרך לניצחון 8:10. אגב, זה היה ניצחונו השלישי בלבד של פדרר על מארי בתשעה מפגשים בין השניים. הניצחון האחרון של השוויצרי על הבריטי הושג בגמר אליפות ארצות הברית בשנה שעברה, ומאז מארי ניצח בארבעה משחקים.

פדרר סיכם את המשחק ואמר: "בסך הכל זו הייתה הופעה טובה מאוד. הייתי התקפי לאורך כל המשחק, ובסופו של דבר הגיע לי לנצח כי לא פחדתי ללכת על החבטות שלי. אני חושב שגם הגשתי טוב". מארי אמר בתגובה: "הוא הצליח לתקוף כי אני שלחתי את הכדור לאמצע המגרש כל הזמן. בכל מקרה, אני מרוצה מהדרך שבה שיחקתי במערכה השניה".

בגמר, כאמור, יפגוש פדרר את דג'וקוביץ', שגבר בקלות מפתיעה על נדאל 1:6, 4:6. נדאל, בטורניר השני שלו מאז חזר מפציעה, הרבה לשגות מול הסרבי, והפסיד את המערכה הראשונה תוך 29 דקות בלבד. גם המערכה השנייה הייתה בשליטה של דג'וקוביץ', ששלח את נדאל הביתה עם הרבה מחשבות מדאיגות. ובכל זאת, האלוף מתעקש לשדר אופטימיות.

"אלו היו שבועיים מאוד חשובים", מספר נדאל, "ניצחתי שלושה משחקים במונטריאול ועוד שניים בסינסינטי, כך ששיחקתי שבעה משחקים וניצחתי בחמישה מהם. זה מספיק לדעתי".

נדאל מצפה בקוצר רוח לאליפות ארה"ב (שתיפתח ב-31 באוגוסט), שם ייאלץ לשחק לראשונה ל הטוב מחמש מערכות, במבחן לאפשוט לברכיו המחלימות. "אני יותר מוכן ממה שחשבתי שאהיה", מסכם רפא.

נשים: שראפובה חוזרת

אלנה דמנטייבה הרוסיה (5 בעולם) עלתה לגמר טורניר הנשים בטורונטו, אחרי שגברה על סרינה וויליאמס (2 בעולם) 6:7, 1:6. זה היה הניצחון השלישי של דמנטייבה על וויליאמס בתשעה מפגשים שקיימו השתיים. המערכה הראשונה הייתה צמודה, אבל דמנטייבה שלטה בשובר השוויון וניצחה בו 2:7. השליטה שלה באה לידי ביטוי בכל המערכה השניה, שהסתיימה ב-1:6 לטובתה.

דמנטייבה תתמודד בגמר נגד מריה שראפובה, שגברה בדרבי הרוסי על אליסה קלייבנובה 2:6, 6:4, 4:6, במשחק שנמשך למעלה משעתיים וחצי. שראפובה תנסה לזכות בתואר הראשון שלה אחרי למעלה משנה, כשהגביע האחרון שהניפה לפני הפציעה שלה היה באמליה איילנד באפריל 2008. "אני באמת שמחה שיש לי הזדמנות לשחק בעוד גמר", אמרה שראפובה, "זה כמו צעד חדש בקריירה שלי". דמנטייבה, מנגד, תסתער על התואר השלישי שלה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully