וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני: "רוצים להגיע לרביעייה הראשונה"

אחרי שהנמיך ציפיות, האם מאמן מכבי תל אביב אבי נמני משנה מגמה? על השיפוט: "אני לא מצפה לכלום, אז לא התאכזבתי". אסף קינן יוזמן לבירור באיגוד השופטים. סכנין במו"מ עם מלך השערים בפרו

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

את מה שראינו באצטדיון בלומפילד הערב (שבת) קשה יהיה לשכוח כבר מחר. שערוריית שיפוט גדולה הייתה לקראת סיומו של המשחק, כאשר השופט אסף קינן, שימו לב, אישר, פסל, אישר ופסל שער של גיז'רמו ישראלביץ' בטענת נבדל. זה לא היה מאוד רלוונטי לתוצאה, שהרי בסיום מכבי עוד הבקיעה שער וניצחה 1:3, אבל זה משנה מאוד לאיך שנראה הכדורגל כאן. חבל שכבר במחזור הפתיחה בליגה לעונת 2009/10 העיבה המהומה המכוערת. מאיגוד השופטים נמסר: "אנחנו סבורים כי ההתנהלות של צוות השיפוט במשחק לא הייתה תקינה ולכן יוזמן הצוות לבירור בוועדה המקצועית".

נמני: "ניצחון ראשון, אני מאוד מרוצה"

מאמן מכבי תל אביב אבי נמני פחות התרגש מכל הבלגאן שהיה מסביב, ואמר בסיום: "רצינו לפתוח את הליגה עם ניצחון וידענו שמצפה לנו משחק לא קל. עשינו את זה קשה עבורנו. שלטנו במחצית הראשונה ולא השכלנו להבקיע. ניצחון ראשון בליגה, אני מאוד מרוצה".

על פרשת ביטול השער אמר נמני, שבעבר היה נשמע קצת יותר כעוס לגבי עניינים שכאלה: "אני לא מצפה יותר מכלום, ככה שאני לא מתאכזב. קורים הדברים האלה, ממשיכים הלאה. ככה זה בחיים. אנחנו רצינו להתרכז במה שצריך לעשות. הגיע הגול השלישי וזה בכלל עשה לנו טוב. יש לנו סגל מאוד קצר, ובשביל לעבות את הסגל נצטרך עוד שחקנים".

המאמן אף נשאל על הבעלים החדשים של הקבוצה, מיטש גולדהאר, אבל העדיף קודם כל להתייחס לבעלים הקודם: "אני רוצה להגיד תודה לאלכס שניידר, גם מהאוהדים. הוא לקח את הקבוצה מלוני, ומגיע לו את כל הקרדיט, הוא זה שהציל את מכבי תל אביב. עם גולדהאר נשב השבוע ונכין תוכנית לטווח ארוך. יחד איתו נקבל החלטות לגבי הסגל".

על העתיד אמר נמני: "אנחנו רוצים לצאת לדרך חדשה. אנחנו רוצים להיצמד לצמרת, להגיע לרביעייה הראשונה. אני לא רוצה לדבר על תארים".

דור מלול: "שמח לשמוע שאנחנו מוליכים את הליגה"

דור מלול, שנכנס בדקה ה-69, הכניס הרבה תנופה לצהובים. הוא מסר לשפונגין, שבישל את השער השני ליבוריאן ובישל את השלישי לייני בקרן.

"אני שמח שלמרות הבלגאן שהיה אחרי פסילת השער, הבקענו בכל זאת את השער השלישי", אמר מלול, שהוסיף על איש המשרוקית: "אסף קינן הוא שופט מצוין, מעבר לכך אני מעדיף שלא להתייחס וצריך להמשיך הלאה.

"אני שמח לשמוע, שנכון לעכשיו, אנחנו מוליכים את הליגה. זאת התחלה טובה, אבל סך הכול ההתחלה היא טובה מתחילת חודש יולי, מתחילת אימוני הקבוצה. אנחנו מאוד מגובשים וזה דברים שאולי היו פחות בשנים קודמות. כיף גדול לבוא לאימונים, כיף לשחק, כיף להיות ביחד".

מלול נשאל נשאל האם שחקני הקבוצה הרגישו מחויבות יתר לגולדהאר שישב ביציע, ואמר: "הכרנו אותו, הוא בא בסוף המשחק לחדר ההלבשה, בירך אותנו ולחץ את ידי השחקנים. זה לא צריך להשפיע עלינו. מבחינתנו גורם חדש צריך להביא רק תוספת ולא חס וחלילה להשפיע לרעה. אנחנו שמחים שהצלחנו לשמח את הקהל המדהים הזה".

כובש הצמד במשחק, איליה יבוריאן, אמר בסיום: "עשינו את זה מול הבעלים החדש שלנו, וזה כיף. אני מאוד שמח. עכשיו בשקט ננסה להמשיך למשחק הבא".

קוליק חייב חיזוק, האם ריצ'רד אסטיגריביה יגיע?

מאמן בני סכנין ערן קוליק גם לא התרגש מאוד מהשיפוט: "בשער השלישי היה נבדל ברור. אני לא יודע מה אמר השופט הרביעי, ואחרי בירור התברר שהיה נבדל. לא יודע מה הסיפור".

על הכוונות של שחקניו לרדת מהמגרש בעקבות הרצון של קינן בשלב מסוים לאשר את השער, אמר המאמן: "זה רק נראה ככה. כנראה השחקנים כל כך היו בטוחים בנבדל".

על המשחק עצמו אמר קוליק: "היה לנו קשה. במחצית השניה חל שיפור במשחק שלנו אבל אז ספגנו שני שערים. אין תירוצים, היינו צריכים לעמוד יותר טוב על המגרש. את השער השלישי קיבלנו בגלל העצבים של השחקנים. מכבי טובה מאיתנו והיא ניצחה".

על צירופו של ראובן עובד: "בתור מחנך אני לא צריך לחנך אותו. יש לו כדורגל, והוא כישרוני. שבוע הבא יצטרפו אלינו הפצועים ואנחנו ניראה יותר טוב".

סכנין נמצאת כרגע במשא ומתן מתקדם עם מלך השערים בפרו, החלוץ הפראגוואי ריצ'רד אסטיגריביה, ובקבוצה מקווים להגיע עימו לסיכום כספי ולהחתימו ללא מבחנים בתחילת השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully