וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון נהנית מהחיים

אחרי ה-1:5 על אנדרלכט, טיילה האלופה לשעבר באוקזר עם ניצחון 0:3. פ.ס.ז' ניצחה 2:3 את ואלנסיין. ראן-מארסיי 1:1

שני מחזורים ראשונים ומעודדים מבחינת כמות השערים (27 בראשון, 30 בשני) עברו על הליגה הצרפתית, והערב (שבת) רצו הקבוצות להמשיך במגמה ההתקפית ולהוכיח שהמסקנות אכן הוסקו והכדורגל השמרני ננטש. במשחק המרכזי כשלה מארסיי לשמור על המאזן המושלם, כשסיימה בתיקו 1:1 מול ראן בחוץ..

ליון יצאה לאוקזר אחרי ההצגה המשכנעת מול אנדרלכט באלופות, והשאירה את הקבוצה הביתית ללא נקודות עם ניצחון 0:3 משכנע, בעוד פריס סן ז'רמן סידרה למאמנה ביקור מוצלח אצל האקסית ואלנסיין עם ניצחון 2:3. נאנסי איבדה את המאזן המושלם לאחר הפסד 2:1 בלה מאן, וסנט אטיין נותרה ללא נקודות אחרי הפסד ביתי כואב 1:0 מול בולון.

אוקזר - ליון 3:0

האורחים הגיעו במצב רוח נפלא לסטאד אבה דשאן אחרי ה-1:5 על אנדרלכט בפלייאוף ליגת האלופות, ורצו להמשיך לחגוג גם מול הקבוצה של ז'אן פרננדז. אוקזר, שסובלת מפציעות רבות בעיקר בחלק הקדמי, הפסידה בשני מחזורי הפתיחה וטרם כבשה שער העונה. אצל ליון החלק ההתקפי לא מהווה בעיה, כשחלוצי הרכש כבר הספיקו להותיר רושם חיובי ולמצוא את הרשת יותר מפעם אחת בליגה ובאירופה.

31 דקות החזיקה מעמד אוקזר, עד שנכנעה דווקא לשער של בלמה לשעבר, ז'אן אלן בומסונג, שכבש אחרי קרן של ססאר דלגאדו. רגע לפני השריקה למחצית הכפיל ז'אן מאקון הקמרוני את התוצאה, ובדקה ה-65 דלגאדו הארגנטינאי רשם בישול שני, הפעם למיראלם פיאניץ'. ליון ממשיכה בכושר ההבקעה הנהדר, אוקזר עדיין ללא נקודות או שערי זכות.

ואלנסיין - פריס סן ז'רמן 3:2

במחזור ה-37 בעונה שעברה, כשלכולם היה ברור שאנטואן קומבוארה ינטוש את משרת האימון בוואלנסיין לטובת זו בפריס, לא עשו שחקני ואלנסיין חשבון ורשמו ניצחון 1:2 שמנע בסופו של דבר מפ.ס.ז' את הכרטיס לאירופה. הערב חזר קומבוארה לסטאד נונגסר לפגוש את חניכיו לשעבר, שחיפשו נקודה ראשונה עם המאמן החדש פיליפ מונטנייה.

קומבוארה חגג לראשונה בדקה ה-35, אז פגי לוינדולה נהנה ממסירה של מבלוט ארדינג וכבש. בדקה ה-56 הטורקי כבר עשה זאת בעצמו, כשהכניע בתיבת החמש את שוערה השלישי של ואלנסיין. שלוש דקות לאחר מכן חזרה המארחת למשחק, כשסיאקה טיינה שלח כדור חופשי אדיר לרשת. בדקה ה-84 חיסל כריסטוף ז'אלה באופן סופי את תקוות ואלנסיין לנקודה ראשונה, וחגג שער בכורה בקבוצתו החדשה. רודי מאטר עוד צימק בתוספת הזמן, אך קומבוארה היה זה שחייך בסיום.

לה מאן - נאנסי 1:2

פאבלו קוריאה, המאמן הוותיק בעמדתו בליגה (נמצא בנאנסי מנובמבר 2002) חרג העונה ממנהגו, ביצע רכש מאסיבי של שמונה שחקנים ועבר לאוריינטצית משחק התקפית יותר. בשני המחזורים הראשונים זה עבד, אך הערב הייתה זו לה מאן שעצרה את הדהירה. תורסטן הלסטאד כבש מקרוב בדקה ה-45, ושותפו להתקפה אנטוני לה טאלק נעץ את השני בדקה ה-53. דמיאן מקאלוסו הספיק לצמק בדקה ה-90, אך לא מנע ניצחון ראשון ללה מאן והפסד בכורה לנאנסי.

ראן - מארסיי 1:1

המארחים הרוויחו פנדל בדקה ה-37 ואקס בית"ר ירושלים, ג'רום לרואה, כבש לזכותם את שער היתרון מהנקודה הלבנה. האורחים מדרום צרפת התעוררו במחצית השניה, וניצלו מהפסד בזכות שער של מאמדו ניאנג בדקה ה-51.

משחקים נוספים:

מונאקו - לוריין 0:2
למונאקו: פרדריק נימאני (22), ננה (33)

מונפלייה - סושו 0:2
למונפלייה: אלברטו קוסטה (61 בפנדל), קארים איט פאנה (90)

סנט אטיין - בולון 1:0
לבולון: אלכסנדר קובילייה (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully