וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "ניסינו לתקן, אבל היה מאוחר מדי"

מאמן באיירן מינכן זעם על המחצית הראשונה בהפסד 2:1 למיינץ: "האם לא התכוננו נכון?". טוצ'ל המאושר: "התוצאה סנסציונית"

שתי נקודות מתשע אפשריות, הפסד לעולה החדשה מיינץ ויכולת רעה. ספק אם גם בחלומות הרעים ביותר של אנשי ואוהדי באיירן מינכן הופיעה תחזית כה קודרת, אבל המציאות חזקה מכל דמיון או חלום ואחרי שנכנעה היום 2:1 מול אותה מיינץ, בהחלט ניתן לומר שבאיירן ניצבת בתוכו של מיני משברון.

העולה החדשה שלטה במחצית הראשונה בה עלתה ל-0:2 וזה הספיק לה בשביל הניצחון מול המועמדת הבכירה לאליפות והמאמן המפסיד, לואי ואן חאל, אמר אחרי המשחק: "הפתיחה שלנו היתה מאוד מאכזבת, זו הייתה פתיחה שגויה. ניסינו לתקן במחצית השנייה, אבל בכדורגל זה מאוחר מדי. אני שואל את עצמי מה עשינו לא נכון בהכנה למשחק. אסור להתחיל משחק כמו שהתחלנו היום, זו הייתה הבעיה היום".

בסטיאן שווינשטייגר הוסיף: "הנקודות הסטטיסטיות של המשחק שוב לטובתנו, אבל אנחנו לא מצליחים להבקיע ומצד שני סופגים שערים משום מקום. מה שהיה יותר גרוע היום הייתה המחצית הראשונה שלנו. לא הראנו את התשוקה שבאיירן מינכן צריכה להראות".

בצד השני נרשמה חגיגה גדולה והמאמן המנצח תומאס טוצ'ל, שמונה לתפקיד ימים לפני פתיחת העונה אמר: "אני כל כך גאה במה שהקבוצה השיגה היום. אני מסיר את הכובע בפני הקבוצה, זו תוצאה סנסציונית. אני מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה, בה אני לא חושב שבאיירן הגיעו אפילו פעם אחת לרחבה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully