וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני: "מאושר להבקיע 100 שערים עבור מועדון כמו יונייטד"

חלוצה של מנצ'סטר יונייטד המשיך ואמר: "הוכחנו איזו קבוצה מצויינת אנחנו". ונגר על אבו דיאבי: "זאת עשויה להיות העונה שלו"

לא מעט רעש נשמע מכיוונה של מנצ'סטר הקיץ בשוק ההעברות, אלא שלהבדיל מבדרך כלל, מדובר היה בסיטי הקטנה, ולא מכיוונה של יונייטד האלופה. השדים האדומים, שאיבדו את כריסטיאנו רונאלדו בקיץ הראו שגם בלי להביא עשרות שחקנים, מצבם בסדר גמור. קבוצתו של אלכס פרגוסון דרסה את וויגאן 0:5 בחוץ, ואותתה לשאר קבוצות הליגה שהיא כאן כדי להגן על התואר, ועוד איזה להגן.

האדומים נהנו משערי בכורה של מייקל אואן ודימיטאר ברבאטוב, אבל מי שללא ספק משך את מרבית תשומת הלב היה ויין רוני, שלא רק כבש צמד, אלא עבר את קו 100 השערים שכבש עבור יונייטד. "מן הסתם אני מאושר להבקיע 100 שערים עבור מועדון כמו מנצ'סטר יונייטד", אמר רוני הנרגש בסיום. "זה משהו שאני מאוד גאה בו, אבל זה לא משהו שתיכננתי. אני יודע שיש עוד הרבה משחקים והרבה שערים בי, וזה משהו שאני אסתכל עליו רק כשאסיים לשחק".

"אני מאושר שניצחו היום. הכל הולך טוב. היה לנו משחק מאכזב ביום רביעי, לא היינו טובים מספיק, ולמזלנו הגענו לפה היום והוכחנו לכולם איזו קבוצה מצויינת אנחנו". על חברו החדש לקבוצה, מייקל אואן, שאף כבש את שער הבכורה שלו, אמר רוני: "זה חשוב מאוד. הוא חלוץ נהדר. זאת היתה פריצה נהדרת, סיום נהדר, ויכולת לראות את כל הספסל וכל האוהדים היו מאושרים עבורו. אנחנו ממש שמחים עבור מייקל".

מי שעוד התרגש עבור 101 השערים שכבש רוני הוא המנג'ר שלו, אלכס פרגוסון, שפירגן לשחקן: "זה הישג ענק, והוא רק בחור צעיר. יש שחקנים שנמצאים במועדון כבר שנים רבות ולא הגיעו לזה". פרגוסון המשיך בנימה פילוסופית, ואמר: "חלוצים חייבים להבקיע. אם הם לא מבקיעים, הם מרגישים שהעולם נגמר. כשהם מבקיעים הם מרגישים שהם לעולם לא יפסיקו לכבוש, אבל זה מה שהם".

גם פרגוסון התייחס לחלוצו החדש, מייקל אואן, ולשער הבכורה שלו: "זה מה שהוא היה צריך. מזה הוא עשוי. הוא אחד מהמסיימים הטובים ביותר שהיו למדינה הזאת. אני מאושר בשבילו ובשביל דימיטאר בארבטוב. אם הם ימשיכו ככה, הם ייתנו לנו סיכוי גבוה להצליח.

"זאת עשויה להיות העונה של דיאבי"

לא רק היונייטד חגגה על הדשא את פתיחת המחזור השלישי. גם התותחנים מארסנל הרשימו מאוד, כשהביסו את פורטסמות' 1:4. מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, נשמע מאושר בסיום: "אנחנו תמיד מרגישים שאנחנו מסוגלים להבקיע עוד שערים, ככה שזאת התחלה נהדרת. זה יכול לבנות לנו את המומנטום והביטחון העצמי. השבוע הראשון היה קשה מאוד עם שני משחקי חוץ. עכשיו יש לנו שבוע שני קשה גם כן, עם משחק נגד סלטיק ומנצ'סטר יונייטד".

על השאלה האם בעיניו ארסנל מועמדת לאליפות, אמר ונגר: "זה קצת מוקדם. אפשר יהיה להגיד זאת רק אחרי 10 משחקים". המנג'ר הצרפתי התייחס גם ליכולותיו של אבו דיאבי, ועל ההשוואות בינו לבין ויירה האגדי: "אבו התקפי יותר", אמר ונגר, "אבל אם הוא מחליט לשחק הגנה, הוא בדיוק כמו ויירה. הוא היה פצוע תשעה חודשים, היו לו בעיות והוא עבד קשה מאוד הקיץ. זאת עשויה להיות השנה שלו. הוא נראה חד מאוד, חזק מאוד".

* בינתיים סטיב ברוס, מאמן סנדרלנד, כבר יודע מי תזכה באליפות. "צ'לסי היא האיום הכי גדול על מנצ'סטר יונייטד", אומר ברוס, "קרלו אנצ'לוטי שינה שם הכל. הקבוצה מניעה כדור מצוין, ולפעמים נראה כאילו יש להם שחקן אחד יותר. כל חוליה שלהם בהרכב מורכבת משחקנים מצוינים, וגם על הספסל יש להם שחקנים בשווי של למעלה מ-100 מיליון ליש"ט. אין לי ספק שצ'לסי היא המועמדת הבכירה לאליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully