וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת והפועל ר"ג נפרדו ב-1:1, שריקות בוז לאורי לוזון

אכזבה גדולה לרוני לוי ושחקניו שלא הצליחו לנצח את העולה החדשה והחסרה. אוהדי פ"ת שרקו בוז לאורי לוזון

כשהם יודעים שעד המחזור החמישי הם עתידים לפגוש יריבות חזקות כהפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ולבסוף מכבי חיפה, עלו הערב (שבת) שחקני מכבי פתח תקוה עם מטרה אחת למשחק נגד הפועל רמת והיא ניצחון. בפועל זה הסתיים ב-1:1 מאוד מאכזב מבחינת הקבוצה הביתית ומאוד מעודדת מבחינת הקבוצה האורחת.

הפועל רמת גן חסרה הערב את הרוויה קובאצ'ביץ' ו-וויליאם סוארס הפצועים, בני חדד וסרג' איילי המורחקים, כשבנוסף בן לוז נטש בדקה ה-22 גם הוא בגלל פציעה. נוכח הנסיבות מכבי פתח תקוה הגיעה כפייבוריטית ברורה ואחרי מאמצים רבים היא עלתה ל-0:1 בדקה ה-70 משר של טומיסלאב בוסיץ', אלא שהיתרון שלה החזיק 10 דקות בלבד לפני ששי חדד השווה ושלח את רמת גן לביתה מאושרת מנקודה ראשונה בליגת על אחרי שנים.

שער השוויון של האורחת הגיע לאחר איבוד כדור של אורי לוזון שנכנס כמחליף ומאותו רגע שרקו לו אוהדי הקבוצה בוז בכל פעם שהוא נגע בכדור. שחקנים בקבוצה ביקרו את האוהדים בסיום המשחק ואמרו: "זו בושה, הקהל לא צריך להתנהג ככה. אנחנו לא מבינים את ההתנהגות הזו, היינו יותר טובים לאורך כל המשחק והם היו צריכים לדחוף אותנו אחרי שער היתרון שלנו".

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, נאור פסר, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון, ניצן דמארי (עומר דמארי, 63), ונצ'ו טריאנוב, עומר בוקסנבוים (טל בן חיים, 87), דני פרדה, רוביל סרסור (אורי לוזון, 74), טומיסלאב בוסיץ'.

הפועל ר"ג: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, חיים מלכה, תמיר בן עמי, שי חדד, בן לוז (אלי לוי, 22), קובי חסן, עומר פרץ (עמית אוחנה, 74), קרלוס צ'קאנה, ג'ורג' דאטורו (ולדימיר רוזנפלד, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully