וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: בורדיסו חתם ברומא

לאחר שנחתך מאינטר, עבר הבלם לקבוצתו של ספלאטי. בורדיסו: "ארזתי את המזוודות". אוהדי אינטר קיללו את מוריניו באימון

לפעמים ישנם מעברים בכדורגל שגורמים לשחקן לעשות צעד שהוא לא באמת שלם איתו, שאם הדברים היו תלויים בו, הוא היה נשאר בקבוצה. לא כך הוא המקרה של ניקולס בורדיסו, בלמה של אינטר, שסיכם את תנאיו היום (שבת) ברומא. רק אתמול דווח כי אינטר חתכה את חוזהו, שעמד על שנתיים נוספות, ובורדיסו לא איבד זמן, וכבר מצא לעצמו בית חדש.

ככל הנראה, יעמוד חוזהו של הארגנטינאי הבין לאומי על 1.4 מיליון יורו לעונה, יותר ממיליון יורו לעונה ממה שהיה אמור לקבל בקבוצתו של מוריניו. "הכל נסגר, אני שחקן של רומא", אמר בורדיסו הערב. "ארזתי את המזוודות שלי, ואני מגיע לבירה". הבלם ככל הנראה יוכל לערוך את הבכורה שלו ברומא כבר ביום ראשון הקרוב, כשקבוצתו החדשה תפגוש בליגה את גנואה. מאמן רומא, לוצ'יאנו ספלאטי התייחס לבואו של הבלם, והוסיף: "אם הוא יגיע, אני אשתף אותו".

ואם כבר במוריניו עסקינן, הרי שכלי התקשורת באיטליה מדווחים על קשיים בין המאמן לאוהדי הקבוצה. ה'גאזטה דלו ספורט' טוען כי לא פחות מ-5,000 אלפים אוהדים הגיעו למגרש האימון של הקבוצה, במטרה לצפות בקבוצתם האהובה, אבל לא זכו לראותם, כיוון שהמאמן הפורטוגלי החליט להעביר את האימון לגמרש צדדי. האוהדים לא נותרו חייבים והפנו את זעמם כלפי מוריניו, וקראו לעברו: "אתה אידיוט, אתה אידיוט", בתוספת לא מעט קללות, לאורך כל האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully