וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין

איזו קבלת פנים חיכתה לבוס החדש של הצהובים, גולדהאר. ניצחון די מרשים, אבל גם שערוריית שיפוט ומהומה מכוערת

מכבי תל אביב קיוותה כל כך לפתוח את עונת 2009/10 עם ניצחון, בשביל אוהדיה, בשביל הבעלים החדש של הקבוצה מיטש גולדהאר שהגיע לישראל והיה במשחק, אבל בעיקר בשבילה. בחמש השנים האחרונות עשו זאת הצהובים רק פעם אחת, והערב (שבת) הם הצליחו לעשות זאת שוב, עם ניצחון במחזור הפתיחה 1:3 על בני סכנין. אבל על כל חגיגת פתיחת הליגה העיבה שערוריית שיפוט גדולה. לאורן, ששיחק בעבר בארסנל ובו מתעניינת מכבי, צפה במשחק. מעניין מה הוא חשב על המהומה שהייתה.

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב עם היו"ר אביב בושינסקי. ברני ארדוב
לאן הוא הגיע? גולדהאר מקבל הסברים מהיו"ר שלו בושינסקי/ברני ארדוב

כשמיטש גולדהאר השקיע מיליונים במכבי תל אביב, ובכך באופן עקיף בכדורגל הישראלי, הוא חשב שהוא מגיע למדינה מתוקנת, עם כדורגל נורמלי ושופטים שיודעים מה הם עושים. אחרי המשחק הערב כנראה שהמצב ממש לא כך. אבי לוזון אמר שהליגה הישראלית היא השישית בטיבה באירופה. האמנם?

כולם קיוו לעונת פתיחה טובה ושמחה, אבל מה שקרה על המגרש אחרי השער של ישראלביץ' בדקה ה-77 נראה מספר דקות כמו אנרכיה, כל זאת באדיבותו של איש המשרוקית שהסתובב מבלי שהוא יודע מה הוא עושה ומה הוא רוצה, אסף קינן. קינן אישר, פסל, שוב אישר ושוב פסל את השער של הצהובים. אגב לאחר שאישר מחדש, שחקני סכנין איימו לרדת מהמגרש. חבל כל כך שליגת העל במחזור הראשון שלה נראית כך.

בסיומו של המשחק, למרות כל מה שקרה, הצהובים יכולים להיות מרוצים, שכן הם כבשו שלושה שערים וסופרים שלוש נקודות ראשונות. הפתיחה הטובה של מכבי יכולה לסחוב אותה קדימה ולתת לה דחיפה גדולה לקראת ההמשך. סכנין גמגמה ברוב שלבי המשחק, את הנקודות היא תצטרך לאסוף במקומות אחרים.

מהלך המשחק

דקה 3 - יובל אבידור הוכשל ברחבה, אבל משום מה אסף קינן ראה שהוא הופל מחוצה לה. שבחון בעט את הכדור החופשי בקלילות, קנדיל הדף ללא בעיה לקרן.

דקה 14 - כדור רוחב פגע בראשו של טל חן יותר מאשר הוא נגח אותו, הכדור עבר מעל המשקוף של שטראובר.

דקה 17 - שבחון כבש שער אבל הוא נפסל בטענה שגויה לנבדל, לאחר שהקוון רן לייכט הרים מהר מאוד את הדגל. הצהובים שוב מקופחים.

דקה 24 - ישראלביץ' העביר כדור רוחב מצד השמאלי לרחבה למרכז, שבחון נתן לכדור לקפוץ ואז בעט בסיבוב כדור חלש, שקנדיל הדף.

דקה 36 - שבחון שלח בעיטה חזקה למרכז השער, קנדיל אגרף לא טוב לאמצע, ישראלביץ' פגש את הכדור בראש, אבל זה הלך גבוה מעל המשקוף.

דקה 40 - התקפה יפה של מכבי עם הרבה מסירות נגמרה בהרמה טובה של גפני, אבידור התרומם והיה צריך להשחיל, אבל הכדור שלו חמק החוצה ליד הקורה.

דקה 46 - גול! מאיוקה, שנכנס כמחליף בהפסקה, עשה דאבל פס מצוין עם יבוריאן, שכמ-13 מטרים שלח כדור לפינה של קנדיל, 0:1 מצוין למכבי תל אביב.

דקה 51 - מאיוקה פרץ לרחבה, ומזווית אלכסונית בעט טוב, קנדיל הצליח להדוף.

דקה 66 - שטראובר ניסה להרחיק כדור שפגע בחלאילה, והלך לאיזור השער, חלאילה ניסה להגיע ובעט בעיטת מספרת לשמיים, מכבי ושטראובר ניצלו מפאשלה ענקית.

דקה 71 - גול! עוד חילוף שהצליח לנמני, כאשר מלול החל את המהפך, ומצא מצוין את שפונגין לבד ברחבה. המגן הימני העביר רוחב טוב, יבוריאן כבש משלושה מטרים בקלילות, 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 76 - גול! סכנין קיבלה כדור חופשי, קאסום הגיע לכדור קשתי ומשלושה מטרים נגח בקלילות לפינה של שטראובר ההמום, סכנין צימקה ל-2:1.

דקה 77 - גול? לא!! ישראלביץ' עשה דאבל פס עם יבוריאן, שהיה בנבדל, הקשר נמוך הקומה דהר וכבש מול קנדיל, 1:3 למכבי. אלא שמכאן והלאה התפתחה דרמה ענקית ומהומת אלוהים. ראשית, השער נכבש כשסואן היה שרוע על הקרקע, שנית בסכנין טענו לנבדל, ובצדק. קינן פסל את השער, אבל אחר כך, בעצה עם שי שטרית, אישר מחדש את השער. שחקני סכנין מיאנו לקבל את רוע הגזירה ורצו לרדת מהמגרש, קינן שוב החליט לשנות את ההחלטה ולפסול את השער, בסוף 1:2 למכבי.

דקה 90+3 - גול! דור מלול הרים קרן, שרן ייני נגח טוב פנימה וחתם את תוצאת המשחק. 1:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, ריף פרץ (עמנואל מאיוקה, 46), גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, יובל אבידור (דור מלול, 69), איליה יבוריאן.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עלא אבו סלאח, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים, חיים בנון, חאלד חלאילה, עבאס סואן, קאדו (מוחמד זבידאת, 54), אחמד קאסום, אמיר אבו עראר (חאמד גנאים, 46).

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא שוכחים את אלכס שניידר. מתחילים לברך את גולדהאר. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully