וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' עדיין מתנשף

השבדי טוען שאינו בכושר וכי עליו להתרגל לקבוצתו: "הסגנון של בארסה מיוחד". סניידר לא מוכן לעזוב את ריאל

בחודש האחרון ברצלונה עושה מאמצים להכשיר את זלאטן איברהימוביץ' לפתיחת העונה בספרד, אולם היהלום שעבר מאינטר עדיין זקוק לליטוש. "הכושר הגופני שלי לא כל כך טוב, וחסר לי קצב", אמר השבדי בן ה-27 ששיחק רק 45 דקות במדי הבלאוגראנה מאז הצטרף לקבוצה.

זלאטן החמיץ את כל ההכנה של ברצלונה עקב שבר בידו השמאלית, והוא לא שוכח שעליו גם להתרגל לחברים חדשים וסגנון משחק אחר ממה שהורגל לו באינטר. "כשמחליפים קבוצה, מתחילים הכל מהתחלה", אמר איברה ל"אל מונדו דפורטיבו", "נראה שלהתרגל לסגנון של ברצלונה נדרש יותר זמן וזה יותר חשוב מבקבוצות אחרות, כי יש לקבוצה סטייל מיוחד".

ריאל מדריד מתכוננת לרמדאן

אם בברצלונה מודאגים מכושרו של איברהימוביץ', הרי שבריאל מדריד מוטרדים מעט מחג הרמדאן שנפתח היום (שבת). המוסלמים צמים מהזריחה עד השקיעה למשך חודש, וזה כולל את שחקני הבלאנקוס לסאנה דיארה, מוחמדו דיארה וקרים בנזמה.

רופאי המועדון שרטטו לשלושה תכנית אימונים מפורטת כדי שכושרם לא ייפגע לקראת פתיחת הליגה הספרדית. ריאל תשחק בחודש הקרוב נגד דפורטיבו לה קורוניה, אספניול וחרס. בנוסף על כך, בחודש הקרוב בנזמה ולסאנה דיארה ילבשו את מדי צרפת במשחקיה נגד רומניה וסרביה. עיתון "ספורט" מדווח כי שחקניה המוסלמים של ברצלונה, אריק אבידל, קייטה ויאיא טורה, לא מתכוונים לצום ולא יחרגו מתכנית האימונים של האלופה.

בתוך כך, אחרי שהוציאה 358.4 מיליון דולר על רכש בקיץ הנוכחי, ריאל מדריד מנסה להיפטר ממספר שחקנים כדי להכניס קצת כסף לקופת המועדון. אחרי שהראו למיצ'ל סלגאדו את הדרך החוצה, ריאל מדריד מנסה למכור את קשרה ההולנדי ווסלי סניידר לאינטר, ועד כה ללא הצלחה. "אני רוצה להישאר בריאל מדריד", הצהיר ההולנדי בראיון ל"מארקה", "לא רוצה לעזוב כי אני יודע שאני יכול להיות חלק חשוב בקבוצה. אני אלחם עד הרגע האחרון כדי להישאר כאן. אני אמשיך להתאמן ולהתנהג כמקצוען כדי שיבינו עד כמה אני רוצה לשחק בריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully