וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: בסינסינטי נערכים לפיינל פור הגדול

ארבעת הראשונים בעולם ייפגשו בחצי הגמר, כשמארי יתעמת עם פדרר, ונדאל יילחם בדג'וקוביץ'. פאר הודחה ממוק' ניו הייבן

המומנטום הנפלא של אנדי מארי נמשך. אחרי שזכה בטורניר מונטריאול היוקרתי בסוף השבוע שעבר, עשה הטניסאי הצעיר צעד נוסף אל עבר מטרה נכספת נוספת - זכיה בשני טורנירי מאסטרס, אחד אחרי השני. אמש (שישי), העפיל הסקוטי לחצי גמר טורניר סינסינטי היוקרתי (סך פרסים: 3 מיליון דולר) אחרי ניצחון בשלוש מערכות על ג'וליאן בנטו הצרפתי. כזכור, מארי, אלוף הטורניר בשנה שעברה, התגבר בשלבים הקודמים על ראדק סטפאנק וניקלאס אלמגרו, וכעת הוא רחוק שני נצחונות נוספים מלהוכיח מדוע הוא מדורג שני בעולם.

הפתיחה היתה שייכת דווקא לצרפתי, המדורג 55 בעולם, שניצח 4:6 את המערכה הראשונה. אלא שאז מארי התחיל להיכנס לעניינים, ועם 3:6, 1:6 בשתי המערכות הבאות סגר עניין, כעבור שעתיים ו-11 דקות.

בחצי הגמר יפגוש מארי את רוג'ר פדרר, במפגש קלאסי בין שני המדורגים ראשונים. השוויצרי המופלא נעזר ב-11 אייסים לעומת 2 בלבד של יריבו ברבע הגמר, לייטון יואיט, כדי לנצח בלי הרבה בעיות 3:6, 4:6 ולהעפיל לארבעת האחרונים כעבור שעה ו-10 דקות בלבד. פדרר, שהתקשה בשמינית הגמר מול דויד פרר, יקווה להתגבר על יריבו משכבר כפי שעשה בגמר אליפות ארה"ב ב-2008. למרות זאת, המאזן בין השניים עומד על 2:6 לזכותו של הבריטי הצעיר.

חצי הגמר השני יהיה מרתק לא פחות כשהשלישי בעולם, רפאל נדאל, יפגוש את הרביעי, נובאק דג'וקוביץ'. זה יהיה המפגש ה-19 בין הספרדי לסרסי, והחמישי השנה. זו גם תהיה הפעם הראשונה מאז מונטה קרלו 2008 והפעם ה-13 ב-25 השנה האחרונות שארבעת המדורגים ראשונים נפגשים במעמד חצי הגמר של טורניר כלשהו.

נדאל, שחזר למגרשים אחרי פציעה ארוכה, ניצח את תומס ברדיץ' הצ'כי 4:6, 5:7, ואילו דג'וקוביץ' גבר על הצרפתי ז'יל סימון באותה תוצאה, 4:6, 5:7. "אני משתפר קצת בכל יום שעובר, ושיחקתי די טוב", אמר נדאל לאחר הניצחון על ברדיץ', להגיע לחצי הגמר זה יותר ממה שציפיתי כשבאתי לטורניר, זה מאוד מיוחד מבחינתי".

אכזבה לשחר פאר במוקדמות טורניר ניו הייבן (משטח קשה, סך פרסים 600 אלף דולר). הטניסאית הישראלית, שהודחה השבוע בשמינית גמר טורניר טורונטו, התעמתה הלילה (בין שישי לשבת) עם האיטלקיה טטיאנה גרבין, נוצחה 7:5, 6:4, וסיימה את דרכה בטורניר בתחרות.

סרינה וויליאמס העפילה לחצי גמר טורניר טורונטו (סך פרסים 2 מיליון דולר), לאחר שניצחה את הצ'כית לוסי ספארובה 3:6, 2:6. סרינה תהיה היחידה בחצי הגמר שאינה רוסיה, והיא תפגוש לחצי גמר מרתק את החמישית בעולם, אלנה דמנטייבה. בחצי הגמר השני תתמודדנה הרוסיות מריה שראפובה ואליסה קלייבנובה.

עדכון ראשון: 22:41, 21/08/09
עדכון אחרון: 09:05, 22/08/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully