וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני מציג: יחידה 101

ווין רוני כבש צמד ב-0:5 על מנצ'סטר יונייטד על וויגאן והעלה את מאזן השערים במועדון ל-101. ארסנל - פורטסמות 1:4

אחרי מחזור ראשון שכלל הצגה בלתי נשכחת של ארסנל ומחזור שני שהדגים עד כמה מנצ'סטר יונייטד פגיעה ועד כמה טוטנהאם חזקה, הגיע היום (שבת) המחזור השלישי וגם בו סיפורים מעניינים.

יונייטד, שהופתעה על ידי בארנלי באמצע השבוע, הצליחה לשוב לסורה כשהביסה את וויגאן בחוץ 0:5 בעוד שארסנל, שמסתמנת כמעט כסוג של אנטי-תיזה ליונייטד הגדולה, הצליחה להמשיך את פתיחת העונה המהממת שלה עם ניצחון ביתי 1:4 מול פורטסמות. מנצ'סטר סיטי, שמרשימה גם היא עד כה, גברה 0:1 על וולבס.

וויגאן - מנצ'סטר יונייטד 5:0

השדים האדומים ניצחו בכל שמונת מפגשי הפרמיירליג הקודמים שלהם נגד וויגאן ולא שמטו אפילו נקודה. אחרי מחצית ועוד כמה דקות היום נראה היה שאולי הלאטיקס סופסוף יצליחו לסחוט לפחות נקודה, אבל בליץ מצוין של בכיכובו של ווין רוני הגדול הספיק לאלופה להתאושש בסטייל מההפסד לברנלי באמצע השבוע, כשווין רוני מעלה את מאזן שעריו בקבוצה ל-101 ודימיטאר ברבטוב, מייקל אואן כובשים שערי בכורה העונה.

הקבוצה של אלכס פרגוסון סיכנה את השער יותר במחצית הראשונה, אבל ווין רוני לא מצא את הרשת במספר מצבים לא רעים, בעוד וויגאן מסרבת להראות סימנים של חשש. המצב הזה נשמר עד הדקה ה-56, כשאנטוניו ולנסיה מצא את הראש של אותו רוני בתוך הרחבה והחלוץ הנפלא נגח חזק פנימה את שערו ה-100 במדי הקבוצה.

המשחק תפס קצב והוגו רודאז'גה כמעט השווה כעבור דקה בנגיחה מצוינת משלו, אלא שבן פוסטר עצר, יונייטד יצאה להתקפה מהירה בצד השני, דימיטאר ברבטוב קיבל כדור ואחרי ששמר עליו יפה בתוך הרחבה כבש מקרוב בדקה ה-58. עוד שש דקות חלפו ורוני כבש את השני שלו וסגר בליץ נהדר של הקבוצה שלו עם שלישייה בתוך שמונה דקות. מייקל אואן המחליף הוסיף את הרביעי בדקה ה-84, נאני קבע 0:5 לפני הסיום ומנצ'סטר יונייטד השלימה ניצחון מרשים.

ארסנל - פורטסמות 1:4

אחרי אברטון שהובסה 6:1 וסלטיק שהפסידה 2:0 באמצע השבוע, הפכה היום פורטסמות לקורבן התורן של החבורה הנמרצת והתוססת של ארסן ונגר. וולקוט, נאסרי, רוזיצקי ודג'ורו פצועים? לתותחנים יש תחליפים מספיק טובים והיום הם המשיכו את פתיחת העונה היוצאת מן הכלל שלהם.

18 דקות חלפו לפני שאדוארדו עבר שחקן יריב בצד שמאל, הוציא כדור רוחב לכיוון מרכז הרחבה ו-ואסיריקי אבו דיאבי הפציץ את הראשון של הלונדונים לחיבור של דייויד ג'יימס. בדקה ה-21 זה כבר 0:2 אחרי שססק פברגאס הזין את עמנואל אבואה בכדור ארוך, זה שלח כדור רוחב לתוך הרחבה הפעם מימין ואותו אבו דיאבי גילגל בקלות פנימה.

פומפי לא ניצחה את ארסנל מאז 1958, אבל מצב הקיים הייתה מסתפקת גם בתיקו ובדקה ה-38 חזרה למשחק אחרי שיונאס קאבול טיפס על מנואל אלמוניה בכדור גובה ונגח פנימה. סטיב בנט התעלם מהעבירה הברורה על השוער, אישר את השער והקבוצה מדרום אנגליה בחזרה בהתמודדות.

אלא שהמצב הזה היה זמני ובדקה ה-50 חזרה ארסנל לעמדה נוחה עם שער מקרוב של וויליאם גאלאס, כשהכדור פוגע ברגלו, ניתז לפניו ומשם לרשת. שער שלישי של הבלם הצרפתי בתוך שבוע ועוד אחד מעט מוזר אחרי שהבקיע נגד סלטיק עם הגב. פומפי אולי קיוותה לעשות עוד התקרבות לקאמבק, אבל בדקה ה-68 המשחק נחתם ונסגר כשרובין ואן פרסי נתן כדור קטן-גדול לארון ראמזי שלא נלכד בנבדל והוולשי הצעיר לא התקשה לקבוע 1:4 מול ג'יימס.

מנצ'סטר סיטי - וולבס 0:1

הקבוצה של מארק יוז אמנם עדיין לא כובשת בצרורות, אבל בניגוד לעבר היא צוברת נקודות היכן שפעם הייתה שומטת וגם שומרת על יציבות בחלק האחורי. סיטי ניצחה בשבוע שעבר 0:2 בבלקבורן, באמצע השבוע גברה 0:1 על ברצלונה המעוטרת במשחק ידידות והיום שוב שמרה על שער נקי ועוד פעם אספה את מלוא הנקודות.

סיטי פתחה את המשחק מצוין, לחצה על השער של ווין הנסי בעזרת רביעייה קדמית שכללה את שון רייט פיליפס, רוביניו, קרלוס טבז ועמנואל אדבאיור ושילוב מוצלח בין השניים האחרונים גם בישר על ה-0:1 של החלוץ הטוגולזי בדקה ה-17. השער הבודד הזה הספיק לתכולים עד שריקת הסיום והקבוצה הוסיפה לעצמה עוד שלוש נקודות.


משחקים נוספים:

האל סיטי - בולטון 0:1
להאל: קאמל גילאס (61)

בירמינגהאם - סטוק 0:0

סנדרלנד - בלקבורן 1:2
לסנדרלנד: קנווין ג'ונס (32, 53). לבלקבורן: גאל ז'יבה (21)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully