וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: חאל שינוי, לרעה

ואן חאל ובאיירן מינכן נוצחו 2:1 במיינץ ונותרו ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים. לברקוזן עלתה לפסגה בזכות 0:5 בפרייבורג

בזמן שחלק מליגות אירופה לא נפתחו עדיין ואחרות עושות את צעדיהם הראשונים, בבונדסליגה מתחילים להעביר הילוך. אחרי שהמחזור השלישי נפתח אתמול (שישי) עם 0:0 מאכזב בין הופנהיים ושאלקה, הגיע הערב הפתעת העונה עד כה, כשמיינץ ניצחה בביתה 1:2 את באיירן מינכן האומללה, שמסכמת מחזור שלישי ללא ניצחון ולחץ שהולך וגובר על הספסל ובקרב אנשי ההנהלה שעברו ליציע.

מי שקפצה זמנית לראשות הטבלה היא לברקוזן, שמחצה 0:5 את העולה החדשה פרייבורג. דורטמונד ושטוטגרט נפרדו ב-1:1 ונותרו במרכז הטבלה, האנובר ניצחה 0:2 בנירנברג עם המאמן הזמני אנדראס ברגמן וקלן השיגה נקודה ראשונה ב-0:0 מול פרנקפורט.

מיינץ - באיירן מינכן 1:2

ללא פרנק ריברי ועם מאזן לא זהיר של שתי תוצאות תיקו בצמד מחזורי הפתיחה, יצאה באיירן מינכן למשחק נוח על הנייר מול מיינץ, שגם היא השיגה שתי נקודות עד כה. תומאס טוצ'ל, שרגע לפני פתיחת העונה מונה למאמן מיינץ, לא האמין שיום יבוא והוא ינצח כך את לואיס ואן חאל.

מהרגע הראשון הייתה זו מיינץ ששלטה וסיכנה יותר את שערו של מיכאל רנסינג, בעיקר באמצעות אריסטייד באנסה המסוכן. בדקה ה-25 השיגה העולה החדשה יתרון מוצדק, כשאנדרס איבנשיץ בעט בשמאל לפינה הקרובה ורנסינג החלש הצליח רק לגעת ולראות את הכדור נושק לרשת. 13 דקות אחר כך וההלם של הבווארים הוכפל, כשפלוריאן הלר הגביה משמאל ובאנסה התרומם מעל דניאל ואן בויטן ונגח לרשת. ואן חאל הזועף ביצע שני חילופים עוד לפני המחצית, אך שחקניו לא התאוששו.

במחצית השנייה עלתה באיירן עם תקוות מחודשות, ובדקה ה-47 בעיטה של המחליף תומאס מולר נכנסה פנימה בעזרת ראשו של הבלם המקדוני ניקולצה נובסקי. האורחים הגבירו את הלחץ על שערו של היינץ מולר, אבל איביצה אוליץ' וחבריו הרבו להחמיץ לנגד עיניו העגומות של אולי הנס. בשבוע הבא מחכה לבאיירן מינכן מפגש עם האלופה וולפסבורג, ובסופו היא עלולה להישאר ללא ניצחון בארבעה משחקים. ומה יהיה על ואן חאל?

בורוסיה דורטמונד - שטוטגארט 1:1

לא נעים. לא נעים היה להיות אוהד, שחקן, מאמן או מנהל דורטמונד ביום רביעי בערב. הקבוצה אז הובסה 5:0 על ידי ריאל מדריד במשחק ידידות, ואם לקחת בחשבון את התבוסה 4:1 בליגה, בתחילת אותו שבוע בהמבורג, הרי שפתיחת העונה של הצהובים-שחורים לא מבשרת טובות. אלא שעל אף תשעת השערים שספגה הקבוצה, חשוב לזכור שבעונה שעברה דורטמונד לא הפסידה אפילו משחק בית אחד.

אל הסיטואציה המעניינת הזו נכנסה שטוטגארט, שאיפשרה למארחים להתאושש עם שער של נלסון ואלדז בדקה ה-27. אלא ש-20 דקות אחר כך חזרו שחקניו של מרכוס באבל, עם שער נגיחה של הבלם ג'ורג' נידרמייר. שתי הקבוצות חיפשו הכרעה, אך בסופו של דבר נשארו צמודות זו לזו במרכז הטבלה.

פרייבורג - באייר לברקוזן 5:0

העולה החדשה, שהשיגה נקודה בשני המשחקים הראשונים, הופיעה ללא השוער הצרפתי הפצוע סימון פופלאן וקיוותה להנחיל הפסד ראשון ללברקוזן של יופ היינקס. אחרי מספר מצבים לא רעים בשני הכיוונים, נכבש השער הראשון שכולו הבינלאומיים של לברקוזן. הקפטן סימון רולפס מצא את סטפן קיסלינג, והחלוץ קבע 0:1 בדקה ה-35.

מכאן נכנסו השוויצרים של לברקוזן לפעולה, כשבדקה ה-47 היה זה טרנקילו בארנטה שהבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה, ובדקה ה-69 ארן דרדיוק שלח כדור חופשי לרשת של מנואל סאלץ. בארנטה השלים צמד עם עוד בעיטה יפה בדקה ה-76, ודרדיוק התקנא וחיקה את חברו בדקה ה-84. ניצחון מרשים ללברקוזן שעולה זמנית לפסגה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

נירנברג - האנובר 2:0

קשה להגיד שהאנובר הגיעה למשחק הזה במצב אופטימלי. הרי רק ביום רביעי החליטה הקבוצה הקטנה להיפרד ממאמנה בשלוש השנים האחרונות, דיטר הקינג, כעבור שני משחקים בלבד. מי שתפס את מקומו של הקינג כמאמן זמני הוא אנדראס ברגמן, שהפעיל את הקסם כנהוג אצל מאמנים מחליפים ויחזור עם שלוש נקודות מנירנברג. ייז'י שטיינר, חלוץ נבחרת צ'כיה, כבש מקצה הרחבה בדקה ה-15 והשלים צמד בדקה ה-86, בדרך לניצחון ראשון של האנובר.

קלן - פרנקפורט 0:0

על אף עונה לא רעה בבונדסליגה אשתקד, פתחו שחקניו של המאמן החדש, זבונימיר סולדו, את 2009/2010 עם שני הפסדים משני המשחקים, והציבו את קלן כיחידה בליגה ללא נקודות בשני המחזורים הראשונים. הערב פגשו לוקאס פודולסקי והחברים את פרנקפורט, שהשיגה ארבע נקודות עד כה, אך השתיים לא הכניעו אחת את השנייה ונפרדו בתיקו מאופס שבטח לא מרצה את המארחת. פטריק אוקס האורח הורחק בדקה ה-54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully