וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזוז: "מאוכזב מהתוצאה, לא מהדרך"

21.8.2009 / 23:28

מגן בני יהודה מתאושש מההפסד לאיינדהובן ומתכונן לאשדוד ביום ראשון: "משחק מאוד חשוב". בהנהלה שיבחו את הקהל

יממה לאחר ההפסד 1:0 לאיינדהובן ההולנדית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, ערכה היום (שישי) בני יהודה אימון שחרור קל. בקבוצה ניסו להוריד את השחקנים אל הקרקע ולפקס אותם לקראת משחק פתיחת העונה של הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד ביום ראשון. מי שצפויים לשוב להרכב במשחק הליגה הם אלירן עטר וחסן אבו זייד המוצהבים, שינסו לעזור לגיא לוזון ולשחקניו להמשיך את המומנטום החיובי בסך הכל של אירופה גם אל הליגה. מחר תערוך הקבוצה אימון לקראת המשחק.

בהנהלת הקבוצה הביעו שביעות רצון מהנוכחות המאסיבית של הקהל במשחק מול איינדוהובן, כאשר גם השחקנים ציינו את הדחיפה של הקהל. מגן הקבוצה, איציק עזוז, סיפר לוואלה! ספורט על הקהל, החוויה הכוללת והאכזבה מהמשחק.

"האוהדים דחפו אותנו יפה, זה בזכותם שעמדנו כשווים מול שווים. הם נותנים לנו הרבה כוח ומוטיבציה", אמר המגן. באשר למשחק עצמו, הוסיף עזוז: "אני מאוכזב בעיקר מהתוצאה, לא מהדרך, כי הגענו למצבים והיינו שווים לפחות תיקו. בכדורגל הכל יכול להיות, נבוא לגומלין עם הרבה אמונה, אני מקווה שזה יספיק".

לקראת המשחק נגד אשדוד ביום ראשון, אמר השחקן: "זה משחק מאוד חשוב. אנחנו רוצים לפתוח את העונה כהלכה. יש עייפות, אבל הצוות המקצועי יעשה הכל כדי שהשחקנים יגיעו רעננים. אני לא חושב שתהיה בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully