וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הגיליוטינה פותחת עונה

דניאל ירושלמי

21.8.2009 / 18:30

אחרי שנתיים בהן פגענו בתחזית המפוטרים הקבועה שלנו, הגיע גיא לוזון בעונה שעברה והוכיח שאנחנו לא תמיד צודקים. אבל מסורת היא מסורת: מי המאמן הראשון שילך הביתה, למי יש סיכוי גבוה לא לסיים את העונה. נמני, שום, עזורי ורוני לוי, יש לנו חדשות בשבילכם

גיא לוזון מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
היית חייב לקלקל, הא? לוזון/ברני ארדוב

רביעייה בסכנה

גיא עזורי

מד דופק: מסע הרכש הבולמי של הפועל באר שבע יצר שתי בעיות עבור גיא עזורי. יש לו הרכב חדש כמעט, מעין הרכב טלאים, כולל בעמדות מפתח בהגנה, הרכב שייקח לו המון זמן להתחבר לשיטה של המאמן היחיד מבין העולות שלא עלה עם הקבוצה ליגה. על זה תוסיפו את השיגעונות של קאלה ואת האופי של ליאור אסולין, והרי לכם סכנה ממדרגה ראשונה. הבעיה השנייה היא הלחץ שמסע הקניות הזה מקרין. עזורי מעולם לא בנה קבוצה, וגם אם האוהדים סלחניים כלפיו, הם קוראים את המפה טוב מכולם. עזורי יצטרך לפחות 4 נקודות בשני מחזורי הפתיחה הקלים שלו, כדי לא להגיע עם הגב לקיר למחזורים 3-5 (הפועל תל אביב בבית, מכבי פתח תקוה בחוץ, בית"ר בבית). לחגים הוא כנראה יגיע, אבל מוטב שייזהר בשבועות שיבואו אחר כך.

סיכויים לפרידה: 70 אחוז

אלי מחפוד

מד דופק: העונה עוד לא התחילה, וכבר שני בכירים בהנהלה התפטרו. אחד הספיק לחזור בו, השני מי יודע אם באמת נעלם. לקבוצה חלשה כמו אחי נצרת זה אף פעם לא טוב. הלהט שם להצליח אחרי שנים בליגה הלאומית עלול להידלק על הראש של המאמן הסימפטי, וגם אם לקבוצה אין כסף להחליף מאמן, הלחץ מהרחוב מסוגל להכריע. אחי, נכון לעכשיו, לא נראית כמי שלמדה לקח מהשטויות שהיא עשתה בגרסה הקודמת שלה בליגת העל. אז אפילו אגדה כמו עזמי נאסר נכוותה. אחי נצרת פוגשת ארבע מחמש העולות בששת המחזורים הראשונים, שבסיומם מחפוד יהיה חייב להחזיק במנה סבירה של נקודות כדי לשרוד את הסתיו.

סיכויים לפרידה: 60 אחוז

אלי כהן

מד דופק: אשר אלון כבר הוכיח את עצמו בתחום עריפת הראשים, ובמסגרת ההשתלטות שלו על רעננה ועזיבתו של שלמה שטרן, המעטפת סביב אלי כהן נשחקת. לכהן יש סגל רזה מאוד לצד בוס תובעני מאוד. אלי כהן הוא איש עקרונות. הוא הלך הביתה על דברים הרבה יותר קטנים, וגם אם התקשורת רואה את העונה הקרובה בתור הזדמנות אדירה למאמן המוכשר, אלי כהן עלול למצוא מספיק סיבות בתקופה הקרובה כדי להחזיר את המפתחות. הוא יהיה חייב לפחות שלוש נקודות משלושת המחזורים הראשונים (באר שבע בחוץ, מכבי חיפה בבית, מכבי נתניה בחוץ) כדי לשנות את הגורל המוכר למאמנים שעונים לשם כמו שלו.

סיכויים לפרידה: 50 אחוז

דני נראון

מד דופק: היתרון הכי גדול של הפועל פתח תקווה הוא המסורת שלה, אבל זהו גם המכשול שלה. למלאבסים אין קבוצה יותר טובה מרוב העולות החדשות, אין להם מאמן מנוסה יותר או צוות ניהולי ומקצועי איכותי יותר, אבל יש להם ציפיות קצת יותר גבוהות. מי ששמע לאילו מקומות בטבלה מכוון דני לוי, יודע שדני ניראון יצטרך לעשות קסמים כדי לעמוד בחלק מהדרישות. לוח המשחקים הלא קל לא צפוי לעזור לניראון בקטע הזה, רק דרישות יותר הגיוניות מצד הבוסים שלו.

סיכויים לפרידה: 40 אחוז

רביעייה בסיכון

רוני לוי

מד דופק: לרוני לוי יש סטנדרטים גבוהים, וקשה לראות אותו מתמודד עם תוצאות בינוניות במכבי פתח תקווה. ומכבי פתח תקווה, בדרך כלל, מביאה תוצאות בינוניות. בטח בסטנדרטים של רוני לוי. לכן, אין זה פלא שרוני לוי מרבה להתלונן על הסגל שלו ולא מן הנמנע שיום אחד, אחרי עוד תוצאה בינונית, ימאס לו להתלונן. בשלושת המחזורים הראשונים יש לו שתי פגישות מכריעות, אחת מול הפועל תל אביב, השנייה מול בית"ר. לוי יצטרך קצת מזל וקצת יותר יכולת מהשחקנים כדי לא להגיע למשחק מול האקסית מכבי חיפה במחזור החמישי עם הגב אל הקיר.

סיכויים לפרידה: 35 אחוז

ירון הוכנבוים

מד דופק: ירון הוכנבוים הוא מאמן מצוין עם יו"ר די איכותי, אבל מה לעשות, הסגל בעכו, לצד המסורת הענייה, הקהל הדל, המגרש הלא ביתי, עלולים להוביל לסחרור. עכו היא לא קבוצה שממהרת לפטר מאמנים, אבל היא גם לא מפחדת לעשות שינויים במהלך העונה. אם בלאומית זה קרה, אדרבה בליגת העל. בחמשת המחזורים הראשונים מחכות להוכנבוים מכבי חיפה בחוץ, אשדוד בחוץ ומכבי תל אביב בחוץ, שזה רק מגביר את הסיכון.

סיכויים לפרידה: 35 אחוז

שלומי דורה

מד דופק: היתרון הכי גדול של שלומי דורה הוא יואב כץ. יש לו גם סגל די יציב שרץ איתו תקופה, אבל מכל מאמני העולות החדשות, הוא הכי חסר ניסיון ברמות האלה. לא כשחקן ולא כמאמן. אוהדי הפועל חיפה, חלקם בתקשורת המקומית, לא יישרו קו עם הגישה של יואב כץ אם התוצאות של דורה יהיו רעות. בקיצור, הדרך אל הדרבי במחזור ה-15 עוד ארוכה.

סיכויים לפרידה: 30 אחוז

יוסי מזרחי

מד דופק: הסגל עדיין לא גמור, הכוכב רביבו כבר לא נמצא, מקרייב מזמן מדוכא ואשדוד, בכלל, נראית כמו קבוצה ערב עונת מעבר. אם זה נכון, עונת מעבר עלולה לכלול לא מעט משחקי נפל ותוצאות פחות טובות ממה שהיא רגילה. ג'קי בן זקן יודע לתת גב למאמנים גם כשהם לא מביאים תוצאות, אבל לא בטוח שמזרחי ישלים עם נפילה גדולה מדי ביכולת של אשדוד. אולי הפגישה עם 4 עולות בחמשת המחזורים הראשונים תשנה את התחזית, ותיצור מומנטום חיובי להמשך העונה. אולי.

סיכויים לפרידה: 25 אחוז

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

רביעייה בסיכון נמוך

יצחק שום

מד דופק: למאמן בית"ר אין מה לסמוך על הזיכרון של האוהדים או התקשורת. אז מה אם לקבוצה לא היה זמן הכנה נורמלי ושני הכוכבים הגדולים, יצחקי וברוכיאן, כנראה ינטשו אותו. בית"ר היא הקבוצה עם הזיכרון הכי קצר בליגה, וכמה תוצאות לא טובות יוציאו מהארון את הנשמות הטובות שידרשו את הראש של שום. בוואלה! ספורט נכתב כי לשום יש הגנה חוזית ואם יפוטר, בבית"ר תתקשר לעמוד בהוצאות הכרוכות בכך. רק לחץ מאסיבי מהאוהדים, ורק במקרה של כישלון גדול מדי, עלול לשנות זאת.

סיכויים לפרידה: 20 אחוז

ערן קוליק

מד דופק: אם ערן קוליק ימשיך עם סכנין מהנקודה בה הם נהנו אחד מהשני בשלהי העונה שעברה, הכל אמור להיות רגוע. אם התקלות שהתגלו בבניית הסגל בקיץ והחריקות בהתקפה יצוצו מחדש, גם ההרגל של הקבוצה להטיל את האשמה על המאמן עלול פתאום לשוב לכותרות.

סיכויים לפרידה: 20 אחוז

נתי עזריה

מד דופק: מספרים שנתי עזריה, מדי כמה ימים או שבועות, יוצר קשר עם דניאל יאמר ומבקש שחקן לעמדות בהן הוא מרגיש חלש. לרובן המוחלט של הבקשות הוא מקבל תשובה שלילית, לכן קשה לראות את דניאל יאמר מבזבז כסף על מאמן זמני באמצע העונה. עזריה גם נהנה מהיעדר ציפיות, ורק מפולת חריגה בעוצמתה עלולה לעלות לו במשרתו.

סיכויים לפרידה: 15 אחוז

אלי גוטמן

מד דופק: לאלי גוטמן יש סגל נהדר, סגל שמודע היטב למטרה הכללית – אליפות, יש לו גם מעמד יציב מאוד בתקשורת ומול האוהדים שזוכרים את העבודה הנהדרת שעשה בעונה שעברה, אבל יש לו גם שתי בעיות. הראשונה, צפויה: עומס המשחקים באירופה עלול להיות מסוכן בליגה. הבעיה השנייה: הפועל נראית כמו קבוצה שתלך עד הסוף, אבל אם החלום ייגמר לה לפני זמן, אלי טביב מסוגל להחליף מאמן לפני הקיץ. קבוצה שפחות מאליפות הוא כישלון עבורה, טובה ככל שתהיה, עם מאמן מעולה ויציב ככל שיהיה, תמיד נמצאת בסיכון.

סיכויים לפרידה: 15 אחוז

רביעייה ללא סיכון מיוחד

אבי נמני

מד דופק: למרות שנמני הוא כבר לא האיש החזק במכבי, קשה לראות את זה קורה. האוהדים לא יתנו לזה להתרחש והסגל מספיק טוב כדי להביא תוצאות סבירות. אבל, לא לשכוח, במכבי תל אביב תמיד יש פוטנציאל לסקנדל, ומאמן שבדרך כלל פותח את העונה, לא מסיים אותה. אולי היעדר הציפיות, אולי הרצון של כל שחקן להוכיח את עצמו מחדש בעידן גולדהאר, יעזור לו לשנות את המסורת. העונה מותר לא להיות בטוחים בכלום בקשר לנמני.

סיכויים לפרידה: 15 אחוז

גיא לוזון

מד דופק: בעונה שעברה גיא לוזון סיפק לי את הטעות הגדולה ביותר בכתבה השנתית הזו, כאשר שרד בשכונה בניגוד לכל תחזית אפשרית. מאז הוא הספיק לבנות את הקבוצה הכי סימפטית בליגה, קבוצה שגם העונה נראית מצוין, אבל גם קבוצה שהתחילה את העונה מוקדם ועלולה להישאר בלי חמצן בחודשי החורף. לוזון אמנם חזק בבני יהודה, אבל אם באמת תבוא התרסקות גדולה לקראת 2010, אל לו להיות בטוח שהלהט הכתום לא יגיע אליו. לפרטים: ניצן שירזי.

סיכויים לפרידה: 15 אחוז

יובל נעים

מד דופק: מעמדו של נעים מספיק יציב, הדרישות של הקהל הרמת גני מספיק נמוכות, כך שקשה לראות את הבוס קוריס מפנה לו את הגב פתאום.

סיכויים לפרידה: 10 אחוז

אלישע לוי

מד דופק: גם אם אירופה תגבה מחיפה מחיר כבד בליגה, כולל אובדן האליפות, יעקב שחר לא יחרוג ממנהגו ויפטר פתאום מאמן באמצע העונה.

סיכויים לפרידה: 5 אחוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully