וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בני סכנין: עידן חדש מול צרות ישנות

הצהובים ינסו לפתוח את תקופת גולדהאר ברגל ימין מול קבוצתו של קוליק, שתחסר 4 שחקני הרכב (שבת, 19:15, ספורט 1)

במכבי תל אביב רוצים לפתוח את עידן הבעלים החדש, מיטש גולדהאר, ברגל ימין כאשר הקבוצה תארח מחר (שבת, 19:15, ספורט 1) את בני סכנין בפתיחת ליגת העל לעונת 2009-10. בצל פסטיבל נחיתתו של גולדהאר היום בישראל, קבלת הפנים שנערכה עבורו וטקס החתימה על הסכם העברת הבעלות, ערכו הערב השחקנים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. בפתיחת העונה שעברה ניצחו הצהובים 1:2 את בני יהודה משער של שרן ייני בדקה ה-93 ואין ספק שבקרית שלום יחתמו על פתיחת ליגה כזאת גם מחר.

הבעלים החדש ערך הערב סיור בקרית שלום ואף צפה באימון המסכם. לפני האימון נכנס גולדהאר לחדר ההלבשה ונשא דברים בפני השחקנים: "אני מאוד שמח ומתרגש להיות כאן", אמר הבעלים החדש, "זהו המועדון המפואר ביותר בכדורגל הישראלי, ואני שמח מאד שיהיה לי חלק בהיסטוריה המופלאה שלו. אני מאושר לראות כל כך הרבה צעירים בסגל. אני מאמין שזוהי הדרך לבנות קבוצה לאורך שנים, שתוכל להתקדם ולהצליח".

"אני לא מצפה מכם לכבוש את האוורסט בעונה הראשונה." הוסיף גולדהאר, "אשמח מאד אם זה יקרה, אך ממש לא אתאכזב אם לא. את עסקיי בקנדה בניתי שלב אחר שלב. זה לא סוג של עסק שבו עושים עסקה אחת וגמרנו. את מוסר העבודה הזה אני לוקח איתי לכאן מתוך רצון לבנות את הדברים צעד צעד, לאורך זמן וללא קיצורי דרך. אני מאחל לכם הרבה הצלחה לקראת המשחק מחר, ולקראת עונת המשחקים שבפתח".

המגן אורי שטרית והקשר ציון צמח שסובלים מפגיעות בקרסול לא יהיו בסגל והמנג'ר, אבי נמני, יחסר גם את הקשר תמיר כחלון המוצהב. הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שחתם אמש על חוזהו, טרם עבר בבקרת התקציבים וגם הוא יישב ביציע.

על פי האימון שנערך הערב נראה כי לא יהיו שינויים בחוליית ההגנה, כאשר ליאור ז'אן יתופקד לצידו של איגור טומאסיץ'. שרן ייני וגיז'רמו ישראלביץ' יפתחו בקישור האחורי, כאשר האס של נמני בקישור יהיה ריף פרץ הצעיר שעלה מקבוצת הנוער ויערוך מחר הופעת בכורה בהרכב הפותח. איליה יבוריאן ויובל אבידור ישתפו פעולה בחוד ההתקפה.

בתדריך הטקטי לשחקנים העדיפו בצוות המקצועי שלא להתייחס ליריבה, ובמקום ביקשו נמני ועוזריו מהשחקנים בעיקר הנעת כדור שקטה ומהירה ושמו דגש על הצטרפות של שחקנים לחלק הקדמי. אמש באסיפת הוידאו צפו השחקנים בקטעים מהמשחק בשבוע שעבר מול הפועל רמת גן בגביע הטוטו בוינטר. מהנהלת המועדון נמסר כי נכון להיום נמכרו כ-4,000 מנויים ובקבוצה מצפים מחר לרבבת צופים בבלומפילד.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, איגור טומאסיץ', ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, ריף פרץ, גיז'רמו ישראלביץ', יוסי שבחון, יובל אבידור, איליה יבוריאן.

סכנין: פצועים וללא וידאו

בני סכנין סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת משחק הליגה הראשון נגד מכבי תל אביב (שבת, 19:15, שידור חי בספורט 1). למרות הרצון של סכנין להתחיל את העונה בניצחון, לערן קוליק כאב ראש לא קטן, שכן ארבעה שחקנים הרכב יחסרו ועוד אחד נמצא בספק. אם קוליק רוצה לשאוף אופטימיות, הוא יכול להסתכל על הסטטיסטיקה של סכנין בחמשת שנותיה בליגה. הקבוצה הפסידה בסך הכל משחק מתוך חמשת משחקי הפתיחה שלה, נגד מכבי חיפה ב-05/06. באותה עונה גם ירדה בחזרה ללאומית. אגב, פרט לעונה אחת, סכנין פתחה בכל עונה במשחק נגד אחת מארבע הגדולות.

לפני האימון ערך קוליק אסיפה לקראת המשחק. המאמן רצה להראות לשחקניו את הוידאו של משחק ההפסד בעונה שעברה (3:0), אך מכיוון שהסרט קפץ, ויתר על העניין ופנה לשחקניו ואמר: "אני רוצה שהעונה הזו תהיה הרבה יותר טובה מהקודמת. אני מאמין ביכולת שלכם ויודע שאתם מסוגלים לדברים הרבה יותר יפים. דיבורים רק זה לא מספיק וכבר מחר, כמו בכל העונה, אנחנו נצרך להוכיח שאנחנו קבוצה טובה". לאחר האימון הוסיף קוליק לוואלה! ספורט: "אני מגיע לכל משחק במטרה לנצח. נכון שמצב הסגל הוא לא אידאלי, אבל בשביל זה יש לנו גם ספסל חזק ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את העבודה".

המצב הלא אידאלי עליו מדבר קוליק הוא כמובן מצבת השחקנים שלו. הקפטן מאיר כהן ושני המגנים, עלי עותמאן ומהראן אבו ריא, מורחקים ולא יוכלו לשחק. אל השלושה מצטרף גם הזר החדש, ג'קו ערפאת, שמאושפז בבית החולים עם וירוס בבטנו ואמור להשתחרר ביום ראשון. אם חסרונם של הארבעה לא מספיק, גם עבאס סואן נמצא בספק למשחק בשל מתיחה ברגלו. לפני המשחק, ייבדק הקשר ואז יוחלט אם ישותף.

הרכב משוער: מוחמד קנדיל, באסם גנאים, יא יא פטי, טל חן, מוחמד זבידאת, חיים בנון, חאלד חלאילה, חאמד גנאיים (עבאס סואן), קאדו, אחמד קאסום, אמיר אבו עראר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully