וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "מצפה בכליון עיניים לאתגר הזה"

21.8.2009 / 16:57

הבעלים החדש של מכבי ת"א הוצג בקבלת פנים חגיגית: "זהו תהליך שייקח הרבה זמן". מגן העבר של ארסנל, לאורן, מועמד

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אגודת מכבי תל אביב והמיליארדר הקנדי מיטש גולדהאר חתמו הבוקר (שישי) על הסכם העברת 20 אחוזי הבעלות על הקבוצה מהאגודה לידיו של גולדהאר, שמחזיק כעת ב-100 אחוזי השליטה במועדון. כך שלמעשה, החל מהבוקר הושלמה סופית עסקת הרכישה וגולדהאר הוא הבעלים היחיד של הצהובים.

גולדהאר נחת היום בישראל. אנשי התקשורת המתינו לו בטרקלין "מצדה", היכן שנחת מטוסו הפרטי, אך הוא ביקש מאנשי הביטחון שיוציאו אותו בחשאיות דרך אולם מקבלי הפנים הרגיל ובכך נמנע ממפגש עם התקשורת. לאחר מכן המשיך גולדהאר לקבלת הפנים שנערכה עבורו במלון קרלטון בתל אביב, שם גם חתם באופן רשמי על החוזה. המיליארדר יגיע לאימון הערב של הקבוצה בקרית שלום, ומחר הוא יערוך סיור במחלקות הנוער של המועדון ויגיע למשחק פתיחת העונה של הצהובים נגד בני סכנין.

"אני מאוד נרגש להתחיל בתהליך הזה. יש לנו המון עבודה לעשות, כל תהליך לוקח זמן ונצטרך זמן רב כדי להשלים את התהליך שאנחנו רוצים. אני מצפה בכליון עיניים לקראת האתגר הזה", אמר גולדהאר המחויך בקבלת הפנים החגיגית.

"אנחנו צריכים לפענח את הקבוצה והמועדון, לראות מה הצרכים שלו. אני מצפה לפגוש כמה שיותר אנשים בתוך המועדון, בהנהלה ובצוות המקצועי כדי שנוכל לבנות את הארגון הזה כמו שצריך. זה תהליך שייקח הרבה מאוד זמן, אז בוא ניתן לו לצאת לדרך. אני מאוד נרגש ומודה לכולם על קבלת הפנים", אמר הקנדי.

כעת משהושלמה עיסקת העברת הבעלות, יעביר גולדהאר סכום של כארבעה מיליון דולר עבור בטחונות בבקרת התקציבים ויקצה סכום שנאמד בכ-800 אלף דולר עבור שחקני רכש לקבוצה, כאשר הראשון שצורף הוא הקשר הסלובני אנדריי קומאץ' שחתם אמש על חוזה לעונה אחת בקבוצה. קומאץ' לא יהיה בסגל למשחק מול סכנין. מהנהלת הקבוצה נמסר כי המועדון עבר בימים אלה את סף 4,000 המנויים.

עדכון ראשון: 21/8 10:35

לאורן? במכבי?

המגן הקמרוני, לאורן (32), נחת שלשום בישראל ואתמול (חמישי) ערך סיור במתחם האימונים בקרית שלום. מכבי תל אביב הודיעה כי השחקן עשוי להצטרף למועדון, בכפוף לסיכום כספי. לאורן שוחרר הקיץ מפורטסמות והפך לשחקן חופשי. בקריירה המפוארת שלו עבר בין היתר בסביליה, לבאנטה ומאיורקה.

בקיץ 2000 נרכש על ידי ארסנל תמורת 7.2 מיליון ליש"ט. בקיץ 2007 נרכש על ידי פורטסמות, אך בעונה שעברה רשם הופעה אחת כמחליף. הרזומה העשיר שלו כולל שתי אליפויות עם ארסנל, זכייה בגביע האנגלי עם פורטסמות, מדלית זהב בסידני עם נבחרת קמרון, בה שותף גם בשני מונדיאלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully