וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "אנחנו מכניסים סטנדרטים של כושר גופני"

21.8.2009 / 9:30

נבחרת ישראל ערכה אימון מוקדם בחוף הים. הנבחרת תקיים משחק אימון נוסף מול ספרד, בעקבות אי הגעת נבחרת אירן

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה הבוקר (שישי) בשעה 7:00 אימון כושר מוקדם בחוף ימה של הרצליה. שחקני הנבחרת רצו על החול ולאחר מכן גם ערכו מתיחות במזג אוויר נעים בשעות הבוקר. מי שהעביר את האימון הוא מאמן הכושר חיים תל אביבי כשהמאמן צביקה שרף ועוזר המאמן ארז אדלשטיין צופים מהצד. בסיום האימון נכנסו שחקני הנבחרת לים על מנת להתרחץ וחזרו לבתיהם למנוחה עד לאימון הבוקר של יום א', שייערך בהדר יוסף.

"יכולים לצחוק עליי או לא להסכים איתי, אבל הדרך להכנס לכושר טוב ולעבודה נכונה, ולהפוך שחקנים לטובים יותר ונבחרת לטובה יותר זה לעבוד קשה", אמר בסיום האימון צביקה שרף, "אנשים חושבים שבדיבורים הכל נגמר, אבל זה לא נכון. אני עוקב אחרי נבחרות אחרות, והן עובדות לא פחות קשה מאיתנו. אנחנו מנסים להכניס פה סטנדרטים גבוהים, סטנדרטים אירופאיים של כושר גופני, יכולת פיזית שיכולה להשתלם אחר כך, בהגנה, בהתקפה ובטקטיקה, ואני מקווה שזה יצליח".

בינתיים קיבלה ישראל בשורה טובה דווקא מכיוון אירן. הנבחרת האירנית, שזכתה לאחרונה באליפות אסיה, הודיעה לנבחרת ספרד שהיא לא תגיע למשחק ההכנה מולם ב-30 לאוגוסט במורסיה והספרדים פנו לישראל שתמלא את מקומה. הנבחרת הייתה אמורה לצאת בכל מקרה לספרד לטורניר בסרגוסה באמצע השבוע שיכלול את נבחרות ספרד ופולין.

"זה נכון ב-99 אחוז, בימים האחרונים הספרדים פנו אלינו להחליף את אירן", אמר בתגובה צביקה שרף, "הם ביקשו מאיתנו להחליף אותם, וזה מתאים לנו לעשות עוד משחק, כי אחרת אנחנו נשארים עשרה ימים בלי משחק אימון. מהמשחק השני מול הספרדים נעשה מחנה אימון של שלושה ימים, ואחר כך נעשה משחק נוסף מול ספרד. אני מקווה שעד הערב נקבל את כל האישורים הלוגיסטיים שכרוכים בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully