וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "הטרבל שייך לעבר"

קפטן ברצלונה מנסה לשמור על הרעב לקראת העונה החדשה. החל המו"מ על הארכת חוזהו של גווארדיולה

בשעה שבריאל מדריד אספו הקיץ כוכבים מכל הבא ליד, בברצלונה ניסו בעיקר לשמור על הרעננות והרעב אחרי העונה המושלמת אשתקד, שהסתיימה בזכייה בליגת האלופות ובדאבל הספרדי. הסגל של פפ גווארדיולה נותר כמעט ללא שינוי פרט להגעתו של זלאטן איברהימוביץ' במקום סמואל אטו, הצטרפותו של מקסוול ועזיבתו של אלכסנדר חלב, והחשש בקאמפ נואו הוא שהשובע מההצלחה חסרת התקדים ישפיע על האתגרים שעומדים בפני בארסה העונה.

הקפטן קרלס פויול התייחס הבוקר (שישי) למצב המנטלי של הקבוצה בראיון ב-"מארקה" ואמר: "הזכייה בטרבל הייתה רגע של גאווה גדולה, אבל כעת היא שייכת לעבר ועלינו להתחיל מחדש. חשוב מאוד שנזכור איך השגנו את כל ההצלחות בעונה שעברה, וננסה להשתפר עוד עוד בכל יום. אנחנו עובדים קשה מאוד בקדם העונה, עם המון התלהבות, ואני חושב שאנחנו מוכנים".

החידוש המבטיח ביותר אצל הבלאוגרנה הוא כמובן איברהימוביץ', והשילוב המעניין שלו עם ליאו מסי בהתקפה, שהוצג לראווה לראשונה במחצית השנייה של משחק האימון מול מנצ'סטר סיטי שלשום (1:0). "אנחנו לא עוסקים בהשוואות שלו לאטו, הם שני שחקנים שונים לגמרי", התייחס מסי לשותפו הטרי לחוד. "עכשיו זו תחילת העידן החדש עם איברהימוביץ', ואני מקווה שהוא יביא הרבה אושר לאוהדים. אני מאמין שנבין אחד את השני טוב יותר בהדרגה, כי אני עוד צריך ללמוד את התנועות שלו והוא את שלי".

בינתיים מדווח "ספורט" הקטלאני על פתיחת המשא ומתן בין ברצלונה לפפ גווארדיולה על הארכת חוזהו, שמסתיים בקיץ הבא. על פי הדיווח הנושא הכספי לא אמור להפריע לשני הצדדים לסכם על חוזה ארוך טווח למאמן הצעיר שהביא לבארסה שלושה תארים בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים, אך גווארדיולה צפוי לדרוש לקבל יד חופשית יותר בהחתמות שחקנים, והבטחה להישארותו במועדון גם במידה והנשיא ז'ואן לאפורטה לא ימשיך בתפקידו לאחר הבחירות הקרובות בשנה הבאה.

על פי "ספורט" ממשיך גווארדיולה בחיפושיו אחרי הרכש האחרון של הקבוצה לפני סגירת חלון ההעברות, ואחרי העלאת שמו של קשר שחטאר דונייצק, וויליאם, כמועמד להגיע, הוזכר גם חברו לקבוצה, הבלם דמיטרו צ'גרנסקי, כחיזוק אפשרי לאלופת אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully