וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנות טובה?

אחרי זלצבורג, מכבי חיפה מארחת במשחק הפתיחה את השכנה החביבה שלה, הפועל עכו, שמצידה תנסה לעקוץ ולהראות שהיא לא נועדה לשמש תפאורה

משחק מספר 69: מכבי חיפה - הפועל עכו 1.15, 4.0, 7.7

אחרי הניצחון המצוין על רד בול זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה חושבת יותר על הגומלין מאשר על פתיחת הליגה. ללא מעט קבוצות קשה לשלב בין שתי המסגרות, וגם בעונה שבה חיפה הגיעה לליגת האלופות, היא התקשתה לקצור הצלחות בליגה. כעת ינסה אלישע לוי לשדר לשחקנים שלו לשים את המשחק באוסטריה בצד ולהתרכז בשכנה מהצפון, שמגיעה עם יומרות רבות לעונת החזרה שלה לליגה הראשונה.

חיפה מיעטה לשחק בגביע הטוטו בשל דחיית משחקיה שהתנגשו עם אירופה, ועם זאת היא ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה ובמשחק נוסף שהתקיים בסוף השבוע האחרון היא סיימה ב-1:1 נגד הפועל פתח תקוה. הירוקים התחזקו הקיץ בצורה סולידית כשצירפו את הבלם טשיירה והחלוץ דבאלישווילי, אך נראה שהבסיס מהשנה שעברה הוא זה שאמור לסחוב העונה את הקבוצה, ראה ערך מוחמד גדיר, אייל גולסה ושחקנים צעירים אחרים.

בהפועל עכו מקווים לשרוד היטב את משחק הבכורה שזימן להם מפגש מול האלופה. עכו לא הרשימה במשחקי גביע הטוטו עד כה כשהשיגה ארבע נקודות בלבד, אחרי שניצחה, סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה בשני משחקים בבית שנחשב יחסית לנוח שכן הוא מכיל כמעט את כל קבוצות הליגה הלאומית מהשנה שעברה.

אז איך ייגמר המשחק בין שתי השכנות? למרות היתרון של חיפה, עצם המחשבות על זלצבורג ישפיעו והירוקים יסיימו כנראה רק בתיקו בקרית אליעזר. ההימור: איקס, יחס: 4.0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully