וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן החל

אחרי החזרות בגביע הטוטו, מכבי ת"א מתייצבת לליגה עם לא מעט ציפיות אחרי העונה מאכזבת שעברה עליה. איך זה ייגמר מול סכנין?

משחק מספר 65: מכבי תל אביב - בני סכנין 1.5, 3.4, 4.65

שתי הקבוצות, שנפגשו רק השבוע במסגרת גביע הטוטו, נפגשות פעם נוספת בפתיחת הליגה ולשתיהן יש ציפיות לא מועטות מהעונה שבפתח. מכבי תל אביב, אחרי עונה איומה שעברה עליה, מקווה השנה להתברג בצמרת הגבוהה ואולי אף להיאבק על האליפות. אחרי שמיטש גולדהאר נכנס לנעליו הקטנות יחסית של אלכס שניידר נראה שמדד השאיפות רק הולך וגדל.

מכבי תל אביב צירפה הקיץ שחקנים חשובים ומשמעותיים כמו לירן שטראובר, רוני גפני, יובל אבידור ואחרים ונראה שדווקא השנה, כאשר מדובר בסגל צנוע יחסית, לצהובים יהיה קל יותר להשיג ניצחונות, כפי שראינו במשחקי הפתיחה בגביע הטוטו עם הצגות התכלית המרשימות שהציגו שחקניו של אבי נמני.

גם בבני סכנין מדד הציפיות רק הולך וגדל אחרי שבעונה שעברה הגיע ערן קוליק והצליח לחלץ את הספינה הטובעת של סכנין. רוב השלד של השנה שעברה נותר, אך מספר זרים, שיכולתם תיבחן בשבועות הקרובים, הצטרפו, כך שנראה שסכנין תהיה אחת החידות הגדולות העונה. סכנין השיגה עד כה במשחקי גביע הטוטו ארבע נקודות בלבד אחרי שניצחה פעם אחת, סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה בשני משחקים.

אז איך זה ייגמר? נראה שמכבי תל אביב תעשה הכל כדי לשמח את אוהדיה מניצחון בכורה בליגה בטח כאשר כשמדובר בבלומפילד והשחקנים רוצים להראות שהם גברים. ההימור: 1, היחס: 1.5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully