וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה עלתה לגמר טורניר ההזדמנות האחרונה

בתום דו קרב מותח ניצחו הבלגים 58:60 את פורטוגל, סיימו בראש בית ב' ויתמודדו נגד צרפת על הכרטיס ליורובאסקט

בלגיה עלתה לגמר טורניר ההזדמנות האחרונה לאחר שגברה בביתה על פורטוגל בתוצאה 58:60. הניצחון הדרמטי אפשר לבלגים לחלוף בטבלת בית ב' על פני הבוסנים, ולסיים במקום הראשון שמבטיח לה עימות עם צרפת על הכרטיס האחרון לאליפות אירופה 2009 שתיערך בפולין.

בלגיה פתחה את המשחק עם ריצת 0:8 והוליכה 9:16 בתום הרבע הראשון. שתי הקבוצות התקשו לקלוע ברבע השני, אולם הבלגים השכילו לשמור על יתרונם ירדו למחצית עם 20:27. פורטוגל פתחה היטב את הרבע השלישי וסל של ז'ואאו סנטוס צימק למינוס נקודה, אך סלים של אקסל הרבל וג'ף ואן דר יונקהייד שמרו על יתרונם של הבלגים, שהובילו 39:43 בתום הרבע השלישי. 2 דקות מתחילת הרבע הרביעי הפורטוגלים השוו, והתפתח דו קרב צמוד. 54 שניות לסיום קלע ואן דר יונקהייד שלשה גדולה שהעלתה את בלגיה ליתרון 3, ז'ואאו גומס הקטין רק בנקודה לפורטוגלים, ובלגיה ניצחה 58:60.

רואל מורס הוליך את הבלגים עם 15 נקודות, כריסטוף בגהין הוסיף 12, אקסל הרבל קלע 9. קרלוס אנדרדה הצטיין בפורטוגל עם 16 נקודות, ז'וזה קוסטה הוסיף 9.

* במשחק נוסף שלא קבע דבר בבית א', שקעה איטליה המאכזבת לתהומות חדשים, כשהפסידה לנבחרת פינלנד החלשה 95:89. האיטלקים, שהפסידו לצרפת פעמיים ואיבדו כל סיכוי להעפיל לגמר ההזדמנות האחרונה עוד בשבוע שעבר, קיבלו 7 נקודות בלבד מאנדראה ברניאני המאכזב, ו-26 מבלינלי, היחיד שתפקד עבורם לאורך הטורניר. מהעבר השני, 26 נקודות של פטרי קופונן הנהדר עזרו לפינים החביבים לסיים את האליפות בטעם טו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully