וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושון יעקוסי חתם בבני השרון

20.8.2009 / 14:13

הסנטר (2.03, 29) חוזר לבני השרון אחרי שנה ללא משחק בעקבות פציעה בברך. היו"ר אקוניס: "שמח על חזרתו הביתה"

בני השרון החתימה היום (חמישי) את הסנטר מושון יעקוסי, שלא שיחק כדורסל בעונה שעברה בעקבות קרע ברצועה הצולבת. יעקוסי הוא הרכש הישראלי הראשון של בני השרון הקיץ והשני הכללי בתוספת לרונלד סטיל. מלבד השניים חתומים בקבוצה של דן שמיר גם הגארדים ארז כץ, בן רייס, אורי יצחקי ודורי אסף והזרים קוקי בלצ'ר, שון ג'יימס ואוגונה אוניקווה.

"אני מאד שמח על חזרתו של יעקוסי הביתה", אמר יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס בתגובה לחתימתו של יעקוסי, "רצינו אותו מתחילת הקיץ ובהחתמתו השלמנו מהלך של החזרת כמה וכמה שחקנים הביתה, ביחד עם אורי יצחקי, דורי אסף ועוד שניים-שלושה שחקנים צעירים שיצורפו לסגל יהיו לנו לפחות חמישה שחקני בית העונה, משהו שלא הרבה קבוצות יכולת להתגאות בו. בנוסף להיות שחקן מצוין, יעקוסי הוא גם בנאדם עם אופי יוצא מן הכלל שהוא נכס לכל קבוצה וכך אנחנו מקווים שיהיה גם בבני השרון."

יעקוסי (29, 2.03), בוגר מחלקת הנוער של מכבי רעננה, שיחק שנתיים בקבוצה הבוגרת לפני שעבר ללב השרון של רובי בלינקו. יעקוסי ניסה את מזלו במכללת פורדהאם, בה רשם 8 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק בעונתו האחרונה. בעונת 2005/6 חזר לישראל וחתם בהפועל תל אביב, בה שיחק שנה לפני שעבר לשנתיים מוצלחות בעירוני אשקלון. את העונה שעברה פתח בעירוני נהריה אך בגמר גביע ווינר קרע את הרצועה הצולבת בברך ולא חזר לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully