וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על רביבו הסתיים, החל הקרב על סטיבן כהן

אחרי שאיבדה את רביבו, מכבי ת"א תיאלץ להיאבק עם מכבי חיפה ובית"ר על שירותיו של הקשר, שמשהה חתימתו ברעננה

הקשר היהודי צרפתי סטיבן כהן מעכב את חתימתו בהפועל רעננה, לאחר שקיבל הצעות ממכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. כזכור, כבר בתחילת השבוע סיכם כהן את תנאיו ברעננה, שאף שלחה אליו חוזה חתום. כהן השהה את החתימה וברעננה הפעילו עליו השבוע לחצים כבדים ואף היו מוכנים להציע לו תנאים משופרים, אך הקשר מעוניין להמתין להתפתחויות.

לוואלה! ספורט נודע קלטות עם ביצועיו של כהן נשלחו לשלושת מועדוני הצמרת. במכבי תל אביב ישמחו לראות את השחקן מצטרף לקבוצה במשבצת שיועדה לדוד רביבו, שסגר בהפועל באר שבע. גם בבית"ר ירושלים הביעו התעניינות ורואים בכהן אופציה כמחליף לאבירם ברוכיאן, שעשוי לעזוב לאירופה. בבית"ר יבקשו מכהן להגיע להתרשמות, דבר לו השחקן מתנגד בתוקף.

כהן בן ה-23 שיחק בעונה שעברה בסלמנקה מהליגה השניה בספרד וכבש שישה שערים. לשחקן חוזה לעונה נוספת בקבוצה ולאחרונה התבטא בתקשורת הספרדית: "יש לי הצעות, אבל אשמח להישאר ולממש את החוזה". אם בשבוע הקרוב לא יהיו התפחויות בנוגע להצעות מתל אביב וירושלים, הקשר יקבל החלטה האם ברצונו להגיע לרעננה או להישאר בסלמנקה.

ראוי להדגיש כי כהן הוא בן לאב ישראלי ואם יהודיה ונראה כי הוא לא צפוי להיתקל בבעיות על מנת לקבל אזרחות ולפיכך, לא יתפוס משבצת של שחקן זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully