וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל כובשים ובוכים

הפציעה של צ'אבי אלונסו, החולשה של רונאלדו וההקפאה של סניידר העיבו על ההצגה של ריאל בדורטמונד

ריאל מדריד הציגה אתמול (רביעי) מנה מהפוטנציאל העצום שלה עם תצוגת תכלית מול בורוסיה דורטומנד. הלבנים של מנואל פלגריני הגיעו לחבל הרוהר למשחק ידידות מול הקבוצה המקומית שחגגה מאה שנים להיווסדה, ולא ריחמו על יריביהם בדרך ל-0:5 מרשים, עם שערים של אסטבן גראנרו, אריאן רובן, גונזאלו היגואין, קאקה וראול.

אבל בריאל לא חגגו את הניצחון יותר מדי, כשראו את צ'אבי אלונסו, האחרון בשורת הגלאקטיקוס שהביא פלורנטינו פרז לקבוצה הקיץ, מדדה החוצה עם פציעה בברכו. חומרת הפציעה טרם הובהרה, אבל על פי ההערכות במדריד הקשר הבאסקי, שהצטרף להכנות לקראת העונה בשלב מאוחר מאוד, ייאלץ להחמיץ את אימוני הקבוצה לשבוע הקרוב לפחות, ואת משחק ההכנה הבא של ריאל מול רוזנבורג הנורבגית בסנטיאגו ברנבאו ביום שני.

גם לגבי השתלבותו של כריסטיאנו רונאלדו בריאל עדיין לא יכולים להיות מרוצים. הכוכב הפורטוגלי שוב לא הבריק אמש, אבל הוא לא נשמע מוטרד מכך: "אני מרגיש טוב, ונכנס לכושר לאט לאט. כמובן שרציתי להיראות טוב יותר, אבל זה מצב הדברים עכשיו. לדעתי זה היה רע אם הייתי בשיא הכושר עכשיו, כי אז הייתי מאבד את הכושר כבר באמצע העונה".

עניין נוסף שהעכיר את האווירה היה הודעתו של פלגריני לווסלי סניידר על סיום דרכו בקבוצה. הקשר ההולנדי, שמנהל מגעים מתקדמים עם אינטר אבל עדיין שייך רשמית לריאל, קיבל הוראה להתאמן מעתה בנפרד מחבריו. מי שעשוי להישאר בסופו של דבר הוא בן ארצו, אריאן רובן, שכבש אתמול שער נפלא והמשיך לשכנע את המאמן הצ'יליאני שיש לו מקום בסגל. "אני מקדיש את השער לווסלי", אמר רובן בסיום. "לגביי, אני מעדיף להישאר, אבל זו החלטה של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully