וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "הנני כאן"

אגוארו חגג את ה-2:3 של אתלטיקו מול פנאתינאייקוס: "תמיד אמרתי שאני רוצה להישאר". אנדרלכט: "קיבלנו שיעור מליון"

מכבי חיפה לא הייתה היחידה אמש (רביעי) שהשיגה ניצחון חוץ מרשים במוקדמות ליגת האלופות. אתלטיקו מדריד הוכיחה אתמול שגם העונה היא תציג קבוצה התקפית ואטרקטיבית, אחרי שהשיגה ניצחון 2:3 נפלא על אדמת יוון מול פנאתינאייקוס.

סרחיו אגוארו, שהיה הקיץ במרכזן של שמועות רבות בנוגע לעזיבתו האפשרית, כבש אתמול את השער השלישי לזכות הספרדים, בהצהרת כוונות מצדו של הארגנטינאי. "תמיד אמרתי שאני רוצה להישאר, וככה היה", אמר קון, שהדיווחים כבר טענו שהוא בדרך לצ'לסי תמורת 57 מיליון יורו, "אני מאושר מהשער שלי, אבל יותר מאושר מהניצחון עצמו. נתנו תצוגה מרשימה".

דייגו פורלאן, מנגד, נשמע זהיר יותר. "זה עדיין לא גמור", אמר החלוץ מאורוגוואי, שסיפר כי בסיום המשחק כבר סבל ממתיחות ומהתכווצויות, "נותרו לנו עוד 90 דקות כדי להשלים את הדבר לו כולנו ייחלנו: ליגת האלופות".

מנגד, היוונים ידעו עוד לפני המשחק כי קיבלו הגרלה קשה, אבל עכשיו, שהם יודעים שהם יצטרכו ניצחון בהפרש של שני שערים בויסנטה קלדרון, נדמה שהם כבר מרימים ידיים. "ברמה הזאת משלמים על טעויות", יודע המאמן ההולנדי האנק טן קאטה, "הקבוצה נלחמה והראתה מחויבות על המגרש, אבל בניגוד לאתלטיקו, אנחנו נענשנו על הטעויות שלנו. כדורגל זה משחק לא צפוי, כך שאנחנו עדיין מאמינים, ונגיע למדריד להילחם על ההיסטוריה למען האוהדים שלנו".

אנדרלכט מושפלת בצרפת

קבוצה נוספת שהשיגה אמש ניצחון מרשים היא כמובן ליון, שגברה 1:5 על אנדרלכט הבלגית. "הייתה לנו התחלה מהממת, עם יכולת טכנית מצוינת", אמר מאמן ליון קלוד פואל, "כל השחקנים העלו את הרמה שלהם, והיה לנו מזל שהבקענו מוקדם".

"הצגנו משחק כמעט מושלם במחצית הראשונה", אמר פואל על ה-0:4 המהיר של קבוצתו תוך 45 דקות, "בחצי השני היינו כבר יותר סולידיים, למרות שאני מתחרט על השער שספגנו ועל זה שלא כבשנו את השישי".

מאמן אנדרלכט, מנגד, נשמע הרבה יותר מאוכזב. "לפני השער השני שלהם הגיע לנו פנדל, בהחלטה שיכלה לשנות את המשחק", אמר אריאל ג'ייקובס, "מהרגע הזה ליון השתלטה על המשחק, והיא הייתה ראויה לניצחון. קיבלנו מהם שיעור על מהירות, בגרות ודומיננטיות קבוצתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully