וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אנדרי קומאץ' חתם במכבי ת"א לעונה

20.8.2009 / 18:19

בתום פגישה בין גולדהאר ובושינסקי הוחלט להחתים את הקשר הסלובני. בהנהלת הקבוצה כועסים על המעבר של רביבו לב"ש

לאחר שסירב אמש (רביעי) לנסוע למשחק החוץ בסכנין בגביע הטוטו (0:0) מכיוון שלא חתם באופן רשמי על החוזה, חתם היום סוף סוף אנדריי קומאץ' במכבי תל אביב. על אף הקשיים במשא ומתן בין מיטש גולדהאר ובין האגודה, התקיימה שיחה בין הבעלים והמיועד ואביב בושינסקי, בסיומה החליטו להחתים באופן רשמי את הקשר הסלובני לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת.

בנוסף להחתמה של קשר נבחרת סלובניה, הוחלט במהלך הפגישה להיענות לבקשתו של מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, ולאשר לו תקציב שיאפשר החתמת שחקנים נוספים כבר בשבועות הקרובים.

לאחר שאתמול נראה היה שיש התקדמות ועסקת ההעברה של מכבי תל אביב לידי מיטש גולדהאר עומדת בפני סיכום, המשיכו המגעים בין הבעלים המיועד לאגודה ללא סגירה ממשית, על אף שגם הערב חלה התקדמות במו"מ. בשלב זה ממתין גולדהאר שראשי האגודה יחתמו על הניירות, עניין שצפוי להיסגר בקרוב.

בקבוצה הביעו תרעומת על הקיפאון, משום שהוא פוגע בה מבחינה מקצועית. בהנהלה כועסים על כך שלטענתם האגודה מורחת את הזמן, שכן כל עוד לא נחתם ההסכם באופן רשמי, הבהיר גולדהאר כי לא יעביר את הכספים המיועדים להפקדות בבקרת התקציבים, לרכש ולחיזוק מיידי. כזכור, בפגישתם של אביב בושינסקי ועוזי שעיה עם גולדהאר בקנדה, נתן הבעלים המיועד אור ירוק להבאת שחקני חיזוק.

השלכות ראשונות לפגיעה שיש בהתמהמהות הזו ניתן היה לראות כבר אתמול בשלוש חזיתות. הראשונה, כאמור, היתה באי-שיתופו של קומאץ' במשחק גביע הטוטו. בנוסף, חתם הבוקר הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שהיה אחד המועמדים הראשיים לאיוש העמדה, בקבוצה היוונית קבאלה.

מאוחר יותר הצטרף לרשימה הזו גם דוד רביבו, שחתם בסופו של דבר בהפועל באר שבע שלושה ימים אחרי שסיכם עקרונית את תנאיו במכבי תל אביב.

הערב יערכו שחקני הקבוצה לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין. המגן רוני גפני, שלא שיחק אמש בשל פציעה בברכו, צפוי להיות כשיר.

"צר לנו שדוד רביבו ייאלץ לשחק בבאר שבע"

גורמים במכבי תל אביב התייחסו היום לחתימה של רביבו בבאר שבע, ומסרו לוואלה! ספורט: "במלחמה בין ג'קי בן זקן לאחים רביבו יש מנצח אחד ומפסיד אחד. צר לנו שדוד רביבו ייאלץ לשחק בבאר שבע, למרות שהוא רצה מאוד לשחק במכבי תל אביב. בשלב מסוים הבנו שלמרות הרצון של דוד, ג'קי יעשה את הכל על מנת לטרפד את המעבר שלו. זה בכלל לא היה קשור לתנאים כספיים כאלה ואחרים. ג'קי ניסה לדחוף אותו לבית"ר, וכשזה לא צלח, הוא חיפש לו אלטרנטיבה אחרת ובלבד שרביבו לא יגיע למכבי. חבל שכך הסתיימו הדברים, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה".

"דוד עושה כאן טעות גדולה", אמר גורם במועדון, "כי מבחינה מקצועית אין ספק בכלל שזו שגיאה לבחור בבאר שבע על פני מכבי ת"א. אין הבדל אם הוא מסיים את הקריירה באשדוד או באר שבע. היתה לו הזדמנות לחזור למכבי תל אביב וצר לנו שהוא בחר אחרת, אבל יכול להיות שאילצו אותו לבחור ככה".

עדכון ראשון: 10:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully